Jeremy Irvine as Brandon on top. And here's the chapter:
Brandon's POV:
Την επόμενη μέρα σηκώθηκα από το κρεβάτι του ξενοδοχείου και κοίταξα την κοπέλα που κοιμόταν ήσυχα δίπλα μου. Χαμογέλασα και άρχισα να ντύνομαι. Αφού ντύθηκα πήγα στο μπάνιο και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Επέστρεψα στο δωμάτιο και πήρα τα κλειδιά, το κινητό και φόρεσα το μαύρο δερμάτινό μου. Κατέβηκα στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου και πλήρωσα. Λέγοντας ένα τελευταίο αντίο στο κορίτσι που βρισκόταν στη ρεσεψιόν κατέβηκα τα σκαλιά και βγήκα έξω από το ξενοδοχείο.
Έψαξα στις τσέπες του δερμάτινου μου και βρήκα το πακέτο με τα τσιγάρα μου. Το πήρα και άναψα ένα τσιγάρο. Ξεφύσηξα τον αέρα και άρχισα να περπατάω προς την κατεύθυνση που είχα αφήσει το αυτοκίνητο μου. Το βρήκα μετά από πέντε λεπτά και μπήκα μέσα. Έβαλα μπρος την μηχανή και οδήγησα μέχρι το σπίτι. Πάρκαρα το αυτοκίνητο στο γκαράζ μας και βγήκα έξω. Την ώρα που έφτασα σπίτι ήταν περασμένες τρείς.
Ανέβηκα τις σκάλες που οδηγούσαν στο σπίτι και άνοιξα τα φώτα . Πήγα στην κουζίνα και μου έβαλα ένα ποτήρι νερό. Το στομάχι μου γουργούρισε και αποφάσισα να παραγγείλω πίτσα. Μιας και ο Masaru δεν ήταν εδώ ήμουν αναγκασμένος να τρώω από έξω. Εκτός από χάκερ ήταν και καλός μάγειρας. Πήρα το τηλέφωνο και άρχισα να πληκτρολογώ τον αριθμό της πιτσαρίας. Μετά από τρία χτυπήματα το σήκωσαν. Είπα την παραγγελία μου και πήγα να καθίσω στον καναπέ. Άνοιξα την τηλεόραση και κάθισα στον καναπέ.
Τριάντα λεπτά αργότερα το κουδούνι χτύπησε. Σηκώθηκα από τον καναπέ και πήγα να ανοίξω την πόρτα. Πλήρωσα το παιδί και έκλεισα την πόρτα. Σήκωσα το χάρτινο καπάκι του κουτιού και πήρα μια μυρωδιά από την ευωδιαστή πίτσα. Μύριζε τόσο ωραία που έκανε το στόμα μου να σαλιώσει. Έγλειψα τα χείλη μου και επέστρεψα στο σαλόνι.
Δεν πρόλαβα να καθίσω και το κινητό μου χτύπησε. Το πήρα στα χέρια μου και το ξεκλείδωσα. Είδα πως είχα μήνυμα από το Alex, ήθελε να κανονίσω μαζί με τον Mark και τον Michael κάτι ηλίθιους που μας χρωστούσαν λεφτά. Αναστέναξα και Έκλεισα το κινητό μου. Θα μπορούσε να περιμένει μέχρι να τελειώσω το φαγητό μου.
Σε δέκα λεπτά το κουτί είχε μείνει άδειο. Έκλεισα την τηλεόραση και ανέβηκα τις σκάλες. Πήγα στο δωμάτιο μου και έβγαλα τα ρούχα μου. Πήρα μια πετσέτα από το ντουλάπι της ντουλάπας μου και πήγα στο μπάνιο μου. Άνοιξα το νερό και μπήκα μέσα στην ντουζιέρα. Άφησα το νερό να πάει σε όλο μου το σώμα και μετά άρχισα να πλένομαι. Αφού τελείωσα βγήκα έξω από την ντουζιέρα και έβαλα μια πετσέτα στους γοφούς μου. Νερό έσταζε ακόμα από τα μαλλιά μου για αυτό πήρα μια πετσέτα για να τα στεγνώσω.
YOU ARE READING
DANGEROUS SERIES:Επικίνδυνοι Απαγωγείς (rewritten)
RomanceΜια νύχτα η ζωή της Maddie αλλάζει για πάντα όταν κάποιοι κλέφτες την απαγάγουν.Θα καταφέρει να ξεφύγει από τους απαγωγείς της ή θα ερωτευτεί το αφεντικό της οργάνωσης των ''Black Dragons''? Θα μπορέσει ποτέ να ξεφύγει από τα δεσμά αυτού που την κρα...