Part 1

106 10 10
                                    

Dostala jsem další vizi.
Myslela jsem, že jsou to jen legendy.
Vždy jednou za tisíc let se zrodí bleskový mág. Je to velice vzácné, protože jeho matka musí ovládat Oheň, nebo vzduch, a otec ten druhý element. Je to nedědičné. I kdyby otec i matka ovládali magii blesku, tak se jim dítě s touto schopností nenarodí. Dostala jsem vizi. Byl v ní bleskový mág! Byla tam skupina:Ohnivý, Vodní, Zemní, Vzdušný a Bleskový mág, a myslím že ten vodní jsem byla já. Jsem z jednoho z nejznámějších rodů, který již po generace ovládá magii vody. Mé jméno je Syndra Elissabet Michele Anna Winterová. Je to hrozné jméno, to vím, ale nějak jsem si už zvykla.

"Syndro vztávej !" slyšela jsem hlas babičky.Kdyby věděla že jsem už dvě hodiny vzhůru...."Jo už jdu" Rychle jsem se převlékla, učesala a už jsem pádila na společnou snídani."Tak co je nového?" Zeptala se mamka, která byla celý týden na schůzi rady 'vyšších vodních rodů'.Otec řekl, že naučil malého bratra, jak vyčarovat do prázdné sklenice vodu.Babička se chlubila, že uvařila nádherný sedmi patrový čokoládový dort, a pak ho sama tajně snědla.Když jsem mluvila já, nikdo neposlouchal. Pak jsem se dostala k vypravování své vize.Když jsem domluvila, tak babička vyprskla vodu, kterou pila na stůl (pak luskla prsty,a voda se vrátila zpět do sklenice), otec spadl ze židle, a matka lapala po dechu, a pak se zeptala"Co že si viděla?" Takže jsem to celé řekla ještě jednou. Všichni na mě koukali s výrazem 'ta se asi zbláznila' ,jen babička se potichu zeptala mamky: "Opravdu není adoptovaná?"Mamka neodpověděla, jen šla ke stolu a začala psát dopis se slovy : "Musím informovat radu, je to důležité, musíme toho využít". Radši jsem rychle běžela do svého pokoje, a zamkla jsem se tam.(Projistotu jsem dveře očarovala vodním štítem)

"Otevři ty dveře Syndro!" Snažila se mě už asi po paté neúspěšně přemluvit mamka. "Otevřu, až u nich nebudete".

"Syndro neboj jsem tu jen já.Tak mě pusť dovnitř, a pak je zase zamkni a začaruj." Musela jsem to dřív nebo později udělat, takže jsem ty dveře otevřela, a mamka rychle vklouzla dovnitř. Pak zamkla dveře, a já na ně dala zpátky svůj docela dobrý štít. "Co po mě chceš?" vychrlila jsem na ní. "No.....j..já...chci....ab...by... jsi.... se mnou šla na zasedání rady, a řekla tam svou vizy". Odpověď byla jasná -ne, ale byla sranda mamku takhle napínat.

"Ne". "Proč"!? Zeptala se docela naštvaně. "Protože nechci před samíma dědkama co jsou ze slavných rodin, a přitom nic neuměj vykládat o SVÉ vizi." Na chvíli jsem se odmlčela. "Ano jsou z nejmocnějších rodů a řídí dění všeho a všech kteří ovládají vodní magii, ale neuměj toho víc než já"! Další pauza abych se pořádně nadechla. "Ke všemu, kdy naposled existoval vodní mág, který měl vize budoucnosti ? Před tisíci lety ? Jen ze mě chceš udělat maskota rodiny, a chceš se posunout víš v týhle pitomý společnosti ! Myslíš, že se staneš královna ? Ta na to zapomeň". Matka na mě koukala a bylo vidět, že je dost smutná,ale snažila se to zamaskovat.. "Já radši jdu". Řekla a se sklopenou hlavou vyrazila ke dveřím.

Pak mě začala bolet hlava, a já věděla že budu mýt další vizi. Matka se otočila, a vyvalila na mě oči. Těsně před dopadem na tvrdou zem mě naštěstí chytila.

Vize:
Bylo to jako sen...... vyděla jsem školu vzdušných kouzel. Kluk z té školy dělal nějaké blbosti s koštětem ve vánici. Poté k němu přišla žena v kožichu a sundala mu nějaký pásek. Poté kluk sníh odfouknul pomocí vzdušné magie. Jenže když nedával pozor, tak mu ta žena sebrala klíč a proklouzla do školy.

***

Probudila jsem se ve své posteli, a maminka seděla vedle mě. "Co jsi viděla"? Ptala se. "Školu v mracích a ženu, co sundala klukovi pásek a pak mu sebrala klíč a..." Mamka se tvářila, jako bych se opravdu zbláznila. "Tak já půjdu. Zamkni se, a udělej štít. " Pak odešla. Byl už večer a já šla s myšlenkama úplně jinde spát.

-----------------------------------------------------------

Tak tohle je konec první kapitoly. Snad se bude líbit, a nebude tam tolik chyb..... Za chvíli výjdou i další 3 knihy Strange Magic (Element :Ohně, Vzduchu a Země)
Všechny budou nazačátku jiné, a od někoho jiného.Ale nebudu prozrazovat, přečtěte si je.

Sephinrot :3

Strange Magic - Element VodyKde žijí příběhy. Začni objevovat