03:09 | Izaya Orihara >> done by Optypesyreal

72 6 2
                                    

Witam wszystkich w ten piękny słoneczny dzień... Chwila, coś tu się nie zgadza, a no tak :))) Brak słońca :))))

Przychodzę dziś do was z kolejnym ff  jakże utalentowanej Optypesyreal na które opowiadania serdecznie zapraszam!

Kolejny raz nie mam się zbyt bardzo do czego przyczepić więc ta recenzja chyba będzie najkrótsza ;-;

1. Ortografia i interpunkcja:

- Przecinki i inne duperele - Wszystko na swoim miejscu więc  2 pkt.

- Błędy ortograficzne - Nie widziałam nigdzie błędów dlatego 2 pkt.

- Stylistyka - Wszystko wygląda naprawdę dobrze, 2 pkt.

- Składanie zdań - Nie mogę się do niczego przyczepić, 2 pkt.

2. Fabuła - Mimo, że fabuła jest dość oklepana, chodzi mi tu o wiadomości daję 1,5 pkt. 

3. Częstotliwość dodawania rozdziałów - Opowiadanie jest zakończone dlatego 2 pkt.

4. Używanie polskich znaków - Nie było z tym ani jednego problemu 1 pkt.

5. Opis książki - Jest dość ciekawy, 1 pkt.

6. Opisy w książce. - To opowiadanie jest w formie wiadomości, ale potem pojawiały się opisy, które naprawdę były bardzo dobre dlatego 3 pkt.

Podsumowując zdobyłaś 16,5 pkt. czyli jesteś bardzo dobrym murzynkiem z ogromnym plusem! Szczerze mówiąc mogę nazwać Cię małym super murzynkiem, ponieważ zabrakło Ci tylko pół punktu do zdobycia maksymalnej ilości.

Życzę dalszych sukcesów w pisaniu ~ Pandożerca!

Recenzje Elity murzynów!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz