Bikaç hafta daha konuşmadan geçti. Arada fotoğraflarımızı beğendik ( daha çok ben ) . Sonra ben silah sevdamdan ötürü ve o ara da supernatural'e taktığım için colt 1911 isimli silahı instagram hesabımda paylaştım. Ardından telefonuma gelen bir bildirim 😍 Erkek yorum yapmış : Smith wesson daha güzel tarzında bir yorum gelmiş. Durur muyum hiç. Bilmesem de araştırdım hemencecik google amcadan baktım magnum 357 yi beğendim. Onunla ilgili de bi yorum yaptım tam hatırlamıyorum. Sonra hani nerde kalp dedi kalp koydum içten olması gerek dedi ben de çok içtendi dedim o kalbin onun için de olduğunu ima etmek istemiştim aslında pek beceremedim belki de.
Sabah telefonu da unutup okula gittim. Üstümde önceki günün mutluluğu vardı. O mutlulukta okulda yaptığım en iyi şeyi yapıp uyudum. Son yılım zaten fix uyuyarak geçmişti.
Her neyse devam edelim. Dersanenin o gün deneme sınavı vardı ve girmediğim hiç sınav olmamıştı daha evvel. Eve gelince bi yemek yerken telefonumu kontrol ediyim dedim. BEN ŞOK BEN İPTAL Bi baktım instagramdan mesaj gelmiş. Tahmin edin kimden evet çok zor biliyorum :D erkek duvarda mermi izi elinde mermiyle bana fotoğraf atmıştı. Altına da silahlarla oynamak tehlikelidir gibi bişey yazmıştı. O an küçük çaplı bi şok bi kalp krizi geçirdim. Konuşma uzadı ve ben onu asla bırakamazdım. Sınavı bile düşünmemiştim. Hayatımda ilk kez sınava gitmedim.
Devamı ruh halim normale yakın olduğunda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdan..
ЧиклитYazmaya başladığım hikaye tamamen gerçektir ve kendi hayatımdan kesitlerdir. Yazmak çok zor yazmamak da çok zor. Yargılanıcağımı bilerek yazıyorum. Umarım kendiniz için önemli dersler çıkarırsınız