,,Čaute." zamrmlem na pozdrav a prisadnem si k nim.
Začnem sa vŕtať v jedle a snažím sa ignorovať ich zvedavé a posmešné pohľady. Samozrejme, že to by nebol James keby sa neozval.
,,Prečo si včera tak zdrhla? Žeby si si trepla hlavu o šutre?" povie posmešne a ja si vynadám za to, že som mu hovorila, aby si nerozbil hlavu.
Teraz sa to obrátilo proti mne. Zdvihnem zrak z jedla, ktorého sa aj tak nedotknem a pozriem sa na Jamesa tým najodpornejším výrazom. Nenávidím keď si zo mňa uťahuje. Fajn. Zvyčajne mi to nevadí, ale dnes mám brutálne zlú náladu, takže nech nerýpe, lebo to schytá.
,,Nie! A laskavo drž hubu!" zavrčím naňho a opäť sa začnem rýpať v jedle.
,,Ale vážne! Prečo si včera zdrhla?" spýta sa znova James a ja vzdychnem.
,,Nestaraj sa!" odbijem ho.
,,No ták...nám to môžeš povedať." povie tentoraz Michael a ja strácam nervy.
,,To nie je vaša vec!" poviem už mierne nabrúsene a vidličku zabodávam do zeleniny čo mám na tanieri.
,,Ale aj mňa by to zaujímalo. Prečo si po takom bombovom kúsku tak zutekala?" pridá sa Jay a mne dojdu nervy.
Nemajú nič iné na práci ako sa starať prečo som včera odišla?! Nahnevane tresnem vidličku o stôl a postavím sa.
,,Povedala som...nestarajte sa!" skríknem a odpochodujem preč.
Moja nálada je ešte horšia. Fakt super! Vybehla som z jedálne a šla preč. Neviem kam chcem ísť. Späť sa rozhodne nehodlám ísť a domov sa mi nechce ísť. Hah! Domov. Zvláštne ,že tomu hovorím domov. Kedysi som domovom nazývala dom kde som bývala s mamou, otcom a Joshom, ale mama sa s otcom rozviedla a my sme sa museli odsťahovať. Odvtedy som to brala už len ako dom kde bývam. Je zvláštne, že toto tu dokážem nazývať domovom, ale cítim sa tu ako doma a to je hlavné.
Z mojich myšlinok ma vyrušila ruka na mojom ramene. Prudko som zastavila až dotyčný za mnou do mňa narazil. Zapotácali sme sa a spadli na zem. Mňa pripučilo mocné telo. Pristála som na bruchu a dotyčný spadol na mňa. Do boku mi vystrelila tupá, ale palčivá bolesť.
,,Au! Zlez zo mňa ty neandrtálec!" poviem pridusene a okamžite som sa začala prevraciať a dotyčného zo mňa zhodila.
Sadla som si a chytila sa za bok a zatla zuby. Priškrtene som vykríkla a potom som zafučala a zhlboka som dýchala. Dotyčný ku mne pribehol. Zdvihla som k nemu zrak a zistila, že to je Jay. Nevedela som, že Jay je taký ťažký.
,,Hedviga? Chcel som len vedieť či si vporiadku, ale zdá sa, že som to opäť posral. Ublížil som ti moc? Počkaj pozriem sa na to." povie rýchlo a ani si nestihnem uvedomiť kedy a už mi vyhŕňa tričko.
,,Nie Yogi! Počkaj..." chcem si stiahnuť tričko, ale podľa Jayovho zdeseného výrazu som usúdila, že je neskoro.
,,To som ti spravil ja?!" povie a nahodí taký vystrašený face, že mi je to až vtipné.
Začnem zadržiavať smiech, ale z úst mi vyletí uchechtnutie. Pozriem sa naňho a pokrútim hlavou.
,,Nie." poviem a on si zjavne vydýchne, ale stále má ten zdesený výraz.
Chvíľu sa na mňa iba pozerá akoby premýšľal čo sa mi stalo a nakoniec sa aj ozve.
,,To preto si ušla." povie ako fakt a nie ako otázku, ale ja aj napriek tomu slabo prikývnem.
Pomôže sa mi postaviť zo zeme a ja si oprášim zadok.
,,Asi chceš byť sama čo?!" povie Jay a dá si ruky do vreciek.
Ja sa naňho iba usmejem a on už ide preč. Hmmm...jeho by som si ako frajera vedela predstaviť. Lenže ja mám šťastie na samých idotov, takže...smola.
Otočím sa a začnem rozmýšľať kam pôjdem. Potom ma napadne jedno miesto. Vlastne som na tom mieste bola iba raz a aj to nedopadlo moc dobre. Vydám sa teda pomalým krokom k môjmu cieľu a zatiaľ rozmýšľam, či by ma James mohol niekedy ľúbiť. Neviem ako ma to v tejto chvíli napadlo...vlastne viem... keď som videla ako mi Jay rozumie, tak mi bolo skrátka ľúto, že taký nemôže byť aj James. Ale keď ja ani neviem ako je to medzi nami. Počkať... neustále rozoberám, čo ku mne cíti James, ale hlavná otázka znie... Čo k nemu cítim ja? Nooo...to ako som hovorila, že ho nenávidím, som myslela vážne, ale po včerajšku to beriem skôr ako...kamarátska nenávisť. Chápete, akože, keď sa kamaráti navzájom doberajú a robia si naschvály, ale pritom to berú ako srandu. I keď neviem či to je tak presne aj u mňa a Jamesa, ale tak sčasti určite. A či ma James priťahuje? Nooo ja vlastne ani neviem. Nikdy sa o nič nepokúšal a stretávali sme sa málo, takže som nemala možnosť si to všimnúť. Ale musím uznať, že James je...SEXY. Ale to si radšej nechám pre seba. A čo sa týka toho, že či by som ho mohla niekedy milovať, tak...to je vo hviezdach. Neviem ako to medzi nami bude, ale máme dosť času na to, aby sme to zistili. Teoreticky na to máme celý život. Ah! Prečo som sa musela vydať práve za neho. Prečo nie za Jaya? S ním si rozumiem, aj keď ma zradil, ale stále si s ním rozumiem viac ako s kýmkoľvek iným. Inak všimli ste si, že som v poslednom čase dosť zmäkla? Mala by som nasadiť opäť ten režim drsňačky a mať všetko na háku. Alebo by som mohla aspoň niekomu niečo vyviesť. Len aby som si uchovala povesť, chápete?!
Ani si to neuvedomím a som pri vodopáde. Sadnem si na to miesto, kde sedel James, keď som za ním prišla a oznámila mu, že mu idem naďalej terorizovať život. Ach! To bol cirkus. Podvedome sa uškrniem a sadnem si na trávu. Nohy si dám do tureckého sedu a v rukách začnem žmoliť trávu. Zrazu mi dá niekto ruky na oči.
YOU ARE READING
Weird? Only UNIQUE!
WerewolfŽivot je ťažký a namáhavý, ale treba ho brať s pokojom a humorom. A presne tým sa riadi Dark. Všetko berie s humorom, ale keď ju niečo naštve, nič a nikto ju nezastaví. Má veľmi horúcu hlavu. Rýchlo sa vytočí a potom to tak aj dopadne. Čo ak sa v je...