Salutare, numele meu este Beatrice Aqua, am 16 ani fiindcă am terminat liceul la vârsta de 10 ani și scoala generala la vârsta de 7 ani. Toată lumea a rămas uimita, din cauza ca eu am creierul mai dezvoltat și din această cauză scoala nu a fost o problema pentru mine.
Ma indrept spre casierie ca sa depun niște bani, când îl aud pe noul meu diriginte despre plecarea mea în alta țară?
Și ca sa fie treaba oabă, m-am pitit după o planta cu frunzele mari și am ascultat tot.-Mă bucur că domnișoara Aqua va pleca pentru on trai mai bun.In aceasta facultate se pare căci pentru dansa este floare la ureche, insa pentru noi înseamnă apocalipsa, glumi el.
-Măcar ea sa aibă parte de o asemenea satisfacție dacă nu noi, care vorba aceea suntem mai dotați ca ei însă dacă asa a fost norocul ei, se pare ca cineva are planuri cu ea.
-Deci asa, sta treaba.... voi pleca, în nu știu ce tara pentru un trai mai bun?
-Adică m-au făcut leftera? Săracii ăștia de profesori... spun și ma indrept spre sala înainte, sa vina King Kong.Îmi pun căștile în urechi și atunci când intra profu, o Manea începea sa se schelăcăie iar eu fredonat după ea.
Nu aud pașii profului însă o mana îmi smulge căștile și gata m-am fript constat eu.Nu am curaj sa îl întreb dacă îmi voi mai primi vreodată căștile însă cert este ca acum pe mecla lui scrie :
Domnișoară ai dat de belea!.
Însă eu fiind mai smecheră îmi țin capul sus indiferent de situație.-Deci Betty, se pare ca acum nu mai vorbești am dreptate se uita profu la mine cu o sprânceană ridicata și bătând din picior semn era ca este nervos.
Ii zâmbesc, inocent și pun un butic de toată frumusețea însă el se pare ca tot Stanca vrea sa rămână.Se duce spre catedra, deschide catalogul și pfff... direct pe mine ii pica.
Ma striga, ceea ce nu știam ironizez aceasta parte, și ma duc spre tabla.
Nici măcar nu știam, lecția dar mai aminte sa rezolv probleme date de acest nebun.În acel moment, mi-am găsit portița de scăpare pentru nu a primit lepăda în catalog, mă uit la lecția anterioara de la colegul meu, și încep sa scriu prima faza, după am dezvoltat-o și gata lecția de ieri.
După ce termina profu, ramase cu gura căscată la cele doua table pe care le-am scris cu o viteza știută de mine.
Între timp, vad căștile și le fac semn celorlați sa tacă ca sa îmi pot recupera bunul de drept ca doar nu am muncit ca fraiera 4 luni pentru un s6 edge fullbox.Ma duc în banca, mă asez la fel de linistita îmi deschid telu, intru pe wattpad și observ doua mesaje. Curioasa le deschid și îmi apare un user necunoscut Travis_Spencer mi-a dat follow. Și eu ca o fata buna, îi returnez gestul până când primesc alt mesaj tot din partea lui.
"Salut drăguță ce mai faci?"
Nu l-am luat în seama, insa veni și al doilea mesaj pe care l-am ignorat din nou.
"Știu ca ești online, draga și de ce nu vrei sa îmi răspunzi?"
"Fiindcă ești un străin pentru mine, înțelegete omule" spun și închid aplicația .De la ultimul upgrade acum mai toți ma vad când sunt online, cu cine sunt . Și asta e enervat, adică toată lumea mi-a omorât intimitatea.
Primesc și al treilea mesaj și eu de a dreacu și ambițioasă nu ii raspund.-Deci dragi mei studenți, spune profu și eu las telefonul din cauza stresului străin, dar și pentru căci dacă ma vede King Kong mi-l ia fără dar și poate asa ca mai bine nu risc.
-După cum v-am spus doar unul dintre voi, spuse și se uita la mine diabolic, eu încercând sa par indiferenta însă nu merge cu el cel puțin, aplauze pentru domnișoara Betty pentru bursa primita din Italia.Gura mea era larg deschisa, și în acel moment o musculițe intra în ea, eu inecandu-ma pe loc.
Cum adică am primit o bursa tocmai la mama dreacu în praz...
Ăștia nu s-au gândit căci poate geniul meu vrea vacanta? Nuuu ei se gândesc numai la necesitățile lor iar pe noi ne lasă cu ochii în soare.Însă metoda Bea va schimba radical noua ei facultate.
-Deci Bea, spune profu, eu fiind în lumea mea malefica ....
-Heloo spuse și îmi făcu cu mâna însă eu tot acolo am rămas.
-In 4 ore trebuie sa fii la aeroportul din Otopeni asa ca fugi și numai sta aici .-Aaaa cu mine vorbeați nu? Spun încercând sa fac pe indiferenta.
-Eu nu vorbea cu nevasta-mea alcoolica și soacra-mea femeia-barbat, asa ca pleca și multe success spuse și ma dăduse afara de la ore .Îmi iau rămas bun, de la rude și ai mei părinți și ma urc în avion, nu înainte de a lua cartea cu rugăciuni, brățări sfințite, telefoanele și căștile în caz căci se termina bateria, unuia îl iau pe celalalte. Ma închin, de vreo 150 de ori pentru a nu avea probleme în timpul zborului și tulea.
După cele 2 ore de zbor, mă opresc în Italia unde e vad un SUV negru mat. Din el iese o bunaciune.... mamă, mamă .... doamne ar trebui interzis frumusețea asta masculina mrrrr.
SE pare căci și el ma studiază de sus pana jos, și îmi zâmbește pervers.Aolo dacă pa el l-am vrăjit atunci ce voi face cu ceilalți masculi plini de hormoni? Îți spun eu Bea, dă-i dreacu și fi atenta la școală înțeles? Mdaaa sigur, cum sa nu ...spun și îmi dau ochii peste cap.
-Numele meu este Travis Spencer incantat domnișoară Aqua .
Și atunci simt cum tot cerul îmi pică în cap.
CITEȘTI
My Story : The Real Queen Of Werewolf
WerewolfTravis Spencer este un Alpha de temut, împreună cu luna sa Gabriela și haita lui, nimeni nu ii mai da târcoale. Beatrice Aqua este o fata obișnuită, la facultate în primul an. Frumusețea ei este amețitoare, iar inteligența sa o pune în multe situaț...