Hastane Krizi Part:9

26 7 2
                                    

Justinin ağzından:

Adamlara haber vermiştim . Artık ona bişey yapamazdı. Onu gebertmek zevkli olacaktı ne zamandır depoya gitmemiştim. Telefonu kapayıp arkamdaki aynaya baktım. Koca bi pislik bana bakıyordu. Yalancı, hileci , koca bir pislik...

Daha fazla dayanamayıp cama yumruğumu geçirdim. Mileye yalan söyleyemezdim. Yapamazdım . Camın kırılmasıyla birlikte iki görevli içeri girdi. Elim kanıyordu müdahale etmek isteselerde izin vermedim. Mileye herşeyi anlatmam gerekiyordu. Elime bir peçete sarıp yanına doğru gittim . Arkası dönüktü.

-Miley !

Beni gördüğünde telaşla ayağa kalktı.

-Justin ! A-aman Tanrım elin , eline noldu??

-Bak elim şu anda önemli değil beni dinlemelisin

-Nasıl değil bu çok kötü gözüküyor.

-Sıçtığımın eli önemli değil! Lütfen! Beni dinlemek zorundasın! Miley

Bağırmam üzerine şaşkınlıkla bana bakıyordu.

"-Lütfen" dedim ve kolundan tutup masaya oturttum .

-Bak miley sana yalan söylemek istemiyorum. B-ben seni gerçekten seviyorum ve sana karşı güvenilir biri olmak istiyorum. Anlatacağım şeyden dolayı gitmene izin veremem çünkü bu 2 yıl önce olmuş bişey kızın bana kafayı takacağını bilemezdim.

-Justin! Neden bahsediyorsun?

-Ahhh! Bak 2 yıl önce barda bi kızla tanıştım ve çok sarhoştum. Gece bişeyler yaşadığımızı söylüyor ama inanmıyorum çünkü ne kadar sarhoş olursam olayım bişey yapmadığını hatırlıyorum. O günden sonra kızla konuşmadık bile bi sene sonra bana taktı ve peşime adam koydu onun yüzünden evimi ve telefonumu bile değiştirdim. Şuan 2 yıl oldu ve tekrar ortaya çıktı elinde senin fotoğraflarının olduğunu söyledi ve bende delirdim sana zarar gelmesin diye adamlarımı ayarladım. Üzgünüm miley daha fazla yalan söylemek istemedim. Seni kaybetmek istemiyorum.

Bir süre sustu ve gözlerimin içine baktı. Ne diyeceğini merak ediyordum.

-Bana bunu erken söylemen iyi oldu , ne olursa olsun benden bişey saklama justin, sorun varsa birlikte çözeriz .

Elini tuttum

-Korktum . Beni bıramandan korktum.

-Hiçbir yere gitmiyorum. Bu arada adamları nerden buldun.

-Bosversene
Güldük

-Karanlık işler diyosun ha ?

Elimi sıktığnda acıyla inledim.

-Ahh! Justin hastaneye gitmeliyiz bebeğim.

-Boşversene senin yanında hissettmiyorum bile

-Demek bunuda hissetmiyorsun

Elimi iyice sıktı.

-Ahhh!Mileyy

Güldü ve elimdeki kanı peçeteyle temizlemeye başladı.

Etrafı incelerken sabah arayan kızı gördüm. Bizi takip ediyordu sürtük . Gülümsedi ve el salladı. Bende gözlerimi devirdim.

Miley nereye baktığımı anlamış olacak ki oda arkadaki masaya baktı.

-O kız bu değilmi?

-Bizi takip ediyor, benim hatam önlem almalıydım.

-Neyse , istersen kalkalım

Dark Life (Karanlık Hayat)//Jiley//DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin