Haluk:aldatmadım..!çünkü baştan beri kağıt üzerinde olan bir evlilikti,oldumu..?
Güneş:ne yani..şimdi sen eski karınla aranda bir şey geçmedimi yani sadece kağıt üzerinde mi..?
Haluk:soru sormak artık yasak.. Bir taneydi bitti..!
Güneş:ama..!
Haluk:aması maması yok bitti..!
Güneş:tamam.. Peki benimle ilgili sorsam..?
Haluk: tamam bak bu olur.
Güneş:nasıl yaptın beni buraya getirmek işi.?
( Haluk muzipçe gülümsedi)
Haluk: ya sen bunu mu diyorsun bundan rahat ne var. Okula geldiğim gün müdürünüzle görüştüm, kendisine otelimize gelecek yabancı ziyaretçilerimiz olacak bize güneş hocada bize bu konuda eşlik edebilir mi dedim çünkü güneş hoca ülkemiz hakkında edebiyatı bilen biri ve Buda ziyaretçilerimizin ilgi alanları.. Falan filan dedim müdürünüzde ricamı kırmadı, sanada süpriz olsun dedim öyle..
Güneş:hıım.. Peki arabam..?
Haluk:şey ya..!
Güneş:ney..?
Haluk: işte araban otel önündeydi,haluk Mertoğlu görmüş bu arada beni aradı resepsiyon benim misafirim olduğunu söylemiş.. Oda dedi arabasına çarptığım hanımefendinin arabası hallet dedi..!bu arada hani sen tanışmıyordun..?
Güneş:ne münasebet..! Halen bile tanımıyorum,yolda görsem tanımam..
Haluk'un iç sesi; evet .. Bana sarılıyorken bile tanımıyor değilde bilmiyorsun..!
Haluk:peki arabana nasıl çarptı..
Güneş:ben her zamanki gibi okula gidiyordum birden arkadan ses geldi.araba arka kaporta biraz pert oldu tabi sonra tabi suçlu onlar..
Haluk:onlar derken..?
Güneş:Mertoğlu ve şöförü işte.sonra suç onlarda tabi şöföre dedim evrakları dolduralım zaten sigorta hal eder..
(Haluk muzipçe dinler güneşi)
Haluk:eee...!
Güneş:işte Buda tamam dedi ancak patrona danışayım dedi.. Bu patronun affdersin öküz patronun orda sesi geldi bana; taklidimi mi yapıyordu anlamadım zaten her neyse 15 bintl çeki uzatıp şöföre vermesini söyledi..benim paranla ne derdim olacak öküz zaten sigorta hal edecek..kusura bakma haluk ben çok çok. Sinirlendim o an gittim camın yanına en azından karşıma çıksın dedim. Öküz çıkar mı bende çeki yırtıp penceresine attım..!
(Haluk güneşin öküz deyişiyle yutkunamıyordu bile)
Haluk:hayatım sen niye bu kadar haluk Mertoğlundan nefret ediyorsun..!
Güneş:ben o kim ki nefret edecem..!sadece gıcık kaptım..!
Haluk:basbaya nefret ediyorsun.. Ayrıca tanışmamışsın bide görmeden gıcık kapmışsın ondan.. Aslında görürsen seversin..!
Güneş: benim hayatında bir adam var seveceğim oda sensin şapşal..! Bahsetmeyelim ondan..! Bu anı bozmayalım..!
Haluk: nasıl istersen..! Yanlız onu görünce baya şaşıracaksın..? Biraz hayal kırıklığına uğrayacaksın bu ön yargıların yüzünden...
Güneş: ah haluk artık bahsetmeyelim ondan..!
(Birden tekrar o korkunç ses yükseldi )
Güneş:haluk yine o ses..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...