//......//-Dlm Hati
*......*-PerbuatanYuMi -Readers
Yumi ialah seorang bdak prempuan yg cntik d'skolahnya .. Byak plajar llki yg mnyimpan prsaan trhdap nya termasuk jungkook .. Jungkook seorang lelaki yg bijak dan m'punyai rupa yg bleh mbuat kn pljar prempuan Melting[Termasuk Author *Grin*]
YuMi d'arah kn utk mngambil Fail d'dlm blik Guru .. Waktu itu Jungkook jugak d'arahkn utk mnemani nya ..
Mr.Lim : YuMi .. bleh x tlong Cikgu ??
YuMi : Nk sya tlong ap cikgu ??
MrLim : Kmu prgi ke blik guru .. ambik Fail cikgu warna kuning yee .. Jungkook,bleh x kmu tman kn Yumi ??
Jungkook : Aaaa .. Nae ..
Yumi : Jom ..*Senyum*
Jungkook : *Senyum*//Jungkook,kwal nafsu kau//
Mereka B'bual smbil bjln mnuju ke blik guru ..
YuMi : Jungkook,Bleh x kau dtg rmah aku nnti ??
JungKook : Hah ?? Aaa .. bo .. bo .. boleh ..// Apsal aku gagap nii ??// Mm .. YuMi,kau g lha ambik Fail tu dlu .. Aku nk g toilet ..
YuMi : Ok .. jgan lma tau .. Aku tggu kat dpn toilet nnty ..
Jungkook : Ehk .. xpyh .. kau g msuk kelas dlu ..
YuMi : Mmm .. Okay ..
SKIP >>
Rumah kluarga Yumi
YuMi :*Dail no.tel Jungkook*Yeobeosaeyeo ?? Jungkook Shii .. kau jdii x dtg ??
Dlm talian
Jungkook : Ohh ye .. aku lupa .. kjap .. kau tggu dlu .. nnty aku dtg ..
YuMi : Bwak buku latihan Addmath jugak yee ..
Jungkook : Ok ..
YuMi :*Matikn talian*urmm .. nnty msti jungkook lpaa kn .. Aku msak lha ..
Di dapur
YuMi : Eomma .. Eomma simpan serbuk lda kat mna ?? Yumi nk msak ..
Omma Yumi : Habis dha kut .. nnty Omma belii ..
YuMi : Ice cream ad tak ??*bukak peti sejuk*Yes .. ad .. Takpe lha Omma .. nnty YuMi dgan jungkook mkn Ice cream je lah ..
Omma Yumi : Ohh ye YuMi .. Omma dgn appa nk g rmah Imo kmu kat busan
. kmu xnk ikut ??YuMi : Takpe lha .. Yumi tggal kat rmah je .. nntii klau Yumi ikut .. Hoshi oppa tu sakat Yumi plak .. mlas lha nk lyan dia ..
Omma Yumi : Arasseo .. maybe omma dgan appa b'mlm kat sna .. N mungkin Omma akn blik hjung minggu .. kmu jga dri ye kat snii ..
Yumi : Nae .. Arayeo ..
Omma Yumi : Omma nk prgi sna kjap lgii .. Appa kmu smpai . omma trus prgi .. kmu jgn buat mcm² dgan Jungkook nntii .. Omma tau jungkook tu hensem .. Bdan pon bleh mgugat kn iman(?)kmu tau ..
Yumi : Ishh . Omma nii ... ada plak ke situ .. Ye lah .. tu appa dha smpai ..
Omma Yumi : Omma prgi dlu eh ..
Yumi : Nnty klau dh smpai kat busan .. tlefon Yumi tau ..
Omma Yumi : Eo ..
Selepas beberapa minit ..
Ting .. Tong ..
Yumi : Kau dha smpai ..*Bukak pintu*Masuk lh ..*senyum*
Jungkook : Xpe ke ??
YOU ARE READING
Byuntae 18++
FanfictionByuntae 100% 18++ Pesanan Author - Jgan mngatal nk mbca klau korang tu x byuntae .. This Ff just for Byuntae guys and girls .. Tpii klau korang mngatal nk bca jgak,jgan mnyesal .. N jgn nk slh kn Author plak,jgn nk bash .. Author buat sbb permintaan...