~Episolul 1 -Mutarea~

653 30 6
                                    

Daeju este un oras cu istorie al Coreei ,drăguț,verde și înfloritor,îmbinat cu rustic si modern..
Aici trăiește o tânără foarte draguta si energica pe nume Chang Minsoo.
Minsoo:- Heii tata! Am venit!!! Hahah
Mr.Chang :Ooo scumpo !! Ai dus comanda doamna Yan ?
Minsoo:Da, i-a plăcut enorm. Mr.Chang: Mă bucur scompo. Minsoo: Apropo mamă e acasă ?
Mr.chang: Nu scumpo ,dar ai primit un plic..
M: Aaa,ok.. Pa-pa tati , am plecat .
Mr.C: ok!
Scumpo sa ai grija. Haha.
Ajunsă acasă am descoperit pe masa din sufragerie un plic mare maro,curioasa l-am desfăcut si am rămas socata ,afland ca datorita olimpiadei naționale la care am participat ,am câștigat o bursă pentru prestigiosul liceu din Seoul "The Empire" ,urlând de bucurie ,am  dat  vestea tuturor.
--Bravo iubito.!!!mi-a zis toată familia și am petrecut cu o masă grozavă de a mamei ..hehe.
Mi-am făcut repede bajajele si mi-am luat biletul de avion.
Ziua următoare mi-am petrecut timpul cu vecini mei dragi luandu-mi la revedere .
Am plâns un pic,dar așa e la despărțiri...
Vineri am rezolvat-o cu școala,iar  sâmbătă dimineața am ajuns la aeroport.. Gata!!!! Offff. Seoul mă aștepta pentru  experienta vieții mele !!!!

Dupa cateva ore cu avionul am ajuns în minunatul Seoul ,ceva de vis.
Matusa mea m-a așteptat la aeroport și am mers apoi spre locuință sa. O să stau într-un apartament modern ,crochet ,camera mea fiind  micuța,draguta ,pictata in lila.
Mi- am despachetat bagajele , mâncând  cu matusa ,care mi-a povestit despre viață de aici ,apoi m-am retras in noul meu pat somnul acaparandu-ma .
A doua zi m-am trezit devreme era prima zi de școală. Am primit si uniforma care era compusă:din fusta plisata deasupra genunchiului de culoare bleumarin, cămașă albă,cavrata în carouri,și sacou gri ,m-am îmbrăcat frumos,mi-am lăsat parul desprins si am coborât, acolo mă aștepta matusa mea .După ce am servit în micul dejun , am pornit spre liceu.
Cand am ajuns acolo,am văzut o clădire impunătoare,incredibil de frumoasa ,moderna și dotata cu toate lucrurile necesare pentru a învăța și excela..
Un bărbat înalt și solid,adică domnul  director ,m-a primit in biroul lui unde am  vorbit diverse chesti despre dosarul meu scolar si sedere. ,apoi  pe usa biroul sau a intrat un domn  care era noul meu diriginte ,ce mi-a zâmbit cald si mi-a zis că-l cheamă "kang kwang ji " ciudat nume ,dar na e numele omului.. Mi-am luat "la revedere " de la domnul director si am părăsit biroul acestuia.Dirigintele m-a condus la clasa mea . Când am intrat era "o mare "de adolescenti care parcă mă mâncau cu ochii ,acestuia avandu-i  ațintiți spre mine,am înghițit in sec si l-am lăsat pe Domnul Kang sa vorbească .
Mr.kang: -Bună ziua elevi !
Clasa: -Bună ziua domnule kang!
Mr.K: De astăzi veți avea o colegă noua.
Prezintă-te ,te rog !
:-Ma numesc Chang Min soo ,sper sa ne înțelegem ,zâmbesc si fac o plecăciune.
Toți m-au aplaudat și profesoara de la ora respectiva , mi-a indicat o bancă cu doua locuri libere , zicandu.mi : Poți sta in spate in banca de la geam,e libera,dar i-a stai așa !
-Copii ,unde este Elevul Min iar ?
Clasa: Nu e doamna profesoara!! D.na proff: Aish !
Așa face mereu o să vorbesc  eu cu domnitorul acesta serios !!!! -
zicând asta s-a întors la mine și mi-a indicat locul de lângă "așa zisul meu coleg "
Orele o decurs ok la un moment dat de banca mea s-a apropiat un băiat brunet foarte hot ,dar ce nu era stilul meu sincer ...
Sehun: Hei baby !!
Nu ii răspund si  îmi bag castile în ureche,dar mi-o  scoate,zicandu.mi : -Hei puștoaico ,eu vorbesc aici ,poate nu ști cine sunt ,dar eu sunt Oh Sehun ,care obține orice..
Așa că acum vreau sa vorbesc cu tine.Înțelegi !!!
Ms:Scuze ,dar acum sunt prea ocupată pentru  a vorbi. Scuze. Sehun: Haha.Auzi la ea!
Ocupată! Bine vorbim noi scumpo.rangind si pleca de la bancă mea..
Orele s-au terminat si am stat singura pe tot parcursul lor, nu a venit acel coleg,in  privința căruia sunt curioasa sincer,haha.
Ieșind din școala o mână m-a tras si m-a lipit de perete .
--Ce naiba se întâmplă ??? Nu am baniii ! Lasă -mă !
Sehun:-Ho-ho iubito ți-am zis că eu obțin ce vreau ! Dacă nu ai vorbesti cu mine de bună voie ,o să vorbesti acum..
Ms:Sehun  lasă-mă ! Nu ești sănătos!!
Și acesta  încerca să mă sărute ,eu zbatandu-mă..
Ms:-Lasă-mă , lasă-mă !!!
După ce am zis asta  ,o sirenă se auzi si niște lumini, sehun fiind distrat..
Am reușit să- l împing de pe mine , apoi se auzi si o voce care spunea :: :-Off Oh Sehun nu mai de-astea faci ! Nu te-ai săturat mă !
Serios ,acum necajesti și fete neajutorate !Haha, cât de josnic !
Sehun: - Mai taci Min  îmi strici mereu cheful și distracția !Te urăsc pentru asta !
Yoongi: Extraordinar !
Atunci el se apropie ,eroul meu era un tânăr blond superb, înalt și cu o voce care ma făcea să mă simt în siguranță, se apropie de mine întinzându-mi mâna și ajuntandu-mă să mă ridic . Minsoo:-Mersi ...
Yoongi:-Cu placere, ești bine?
Ms: Da .Acum da.
Yoongi: -Ma bucur .Mai sunt nemernici ca Oh Sehun.
Nu-l baga in seama, ok ?
Sigur ești bine?
Minsoo:Da.Sunt bine.
Y:- Mă bucur si îmi zâmbi cald. Apoi se prezanta : Eu mă numesc Min Yoongi ! Pe tine cum te cheamă ?
--Chang Min soo.
--Oo ce interesant nume ai !!Haha.
Ms: Mersi zâmbind.
Acesta era ca un înger ,m-a condus pana la autobuz si m-a rugat să mă feresc de ticăloși ca Sehun, am zâmbind dând din cap plecând .
"Off doamne mi-as dori sa il vad in fiecare zi ! Oare ar fi posibil ? Hmm slabe sanse nu stiu decat cum il cheama ..atat..ahh..ce viata .."

~A Fost Destinul Sa Te Iubesc !!! ~ #TERMINATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum