~£pisodul 4 -Excursia~

295 24 4
                                    

Zilele mele în  Seoul  sunt în principal ok.
Mă simt bine aici,școală este bună,performanta,colegi .".Eeii despre ,sunt acceptabili pot spune haha."!  ,dar cel mai drăguț  motiv pentru a ma duce la școală și  este desigur Yoongi !!! Haha.
Azi ajungând la școală,în clasa era mare  forfotă ,mai rău ca de obicei.. "DOAMNE Ce naoba mai au copii astia ? Nebagandu-i in seama mă așez ,insa banca era goala ,ciudat la ora asta yoongi ar trebui să doarmă l ! "Aahh ce o fi patit ? "
In fine îmi ocup locul ,cand dirigintele își face apariția in clasa  , făcând liniște și anunțând ceva :- Hei copii,așezați-va ,asezati-va odata !!!
Așa  ,ok !  Dragi mei copii am să vă anunț că în weekendul acesta,vom face o excursie, camping cu toți.. ("Ooo tare ! Ce dragut ! O sa fiu impreuna cu Yoongi ,sper sa isi faca aparitia ! Off ce baiat ! Parca-i ninja apare si dispare ! Haha."
După discursul sau lung domnul Kang pleacă  ,colegi mei reluandu-si activitatea haha.. Apare si yoongi intr-un final întinzându-se pe banca întrebând :
:-Hei colegă Min ce  s-a întâmplat aici ? Ce e nou?
M:Pai ,cică o să mergem într-o excursie să facem camping..
Vii nu ?
Y:Eee... Pai sigur oricum nu prea am ce face pe aici .
.M:Tare.. !!" zâmbesc ,apoi ne -am așezat și am petrecut timpul obișnuit la școală. E o  rutina acum ,dar totul e altfel când îl am pe yoongi lângă mine. Hehe.
Abia aștept excursia.Oooho trebuie să mă pregătesc ! Haha
Vineri după amiază m-am dus cu matusa la cumpărături ,mi-a cumpărat hăinuțe, și chesti necesare pentru excursie + un rucsac multicolor ,ajungând acasă am despachetat, apoi a vobit cu yoongi pe mess ." A da ,acum vorbim pe meșă ca si amici ,dar timpul nu e pierdut ! Hahaha cine știe poate mâine ma va tine de mana si dupa evoluam hahha..off sunt o nebuna îndrăgostita si visătoare ,asta sunt !! " 

Sâmbătă dimineața
Ne- am adunat toți în curtea scolii ,am urcat în autocar,pe perechi așa cum stăm în bancă.. Ce bine!! hehe,dar nu prea am vorbit decât două cuvinte pentru ca yoongi a adormit aproximativ tott drumul."Off băiatul asta cred ca are boala somnului !! Oare ce sa ma fac cu el ?? Aish !! "
Dupa vreo 3-4 ore de mers cu autocarul am ajuns în spațiul de camping,am coborât și am început să facem corturile si așa mai departe.
Eu o să stau cu Mih-ri desigur. '"Ce dragut! Chiar imi place de fata asta ,am devenit prietene bune ." Yoongi o să stea cu un băiat linistit  din clasa  Lee Jong suk .
Seara am făcut  un foc de tabără  și am făcut bezele."Ahh atat de frumos si relaxant ,plus muzica buna !"
A doua zi am făcut înviorarea ,si au inceput jocuri.
Am jucat "paintkill"
Și am început vânarea,eu si Yoongi eram în aceiași echipa.. După mai multe runde  am rămas eu,Yoongi,Sehunși încă doi copii.La un moment dat eram fata in fata cu Sehun..
S:-Hehe, ce faci  scumpo ? Unde crezi ca te duci?
M:Altundeva decât aici!
S:Haha nu-i nimic iubito ,durează un pic te improschezi și gata ! Haha. M:Vezi să nu si  în acel moment se pregati sa traga ,dar Yoongi  îi elimina pe cei 2 colegi și mai ramasem noi 3 .
S:Bye,bye baby..
M:Nuuuu Sehun!!!
S:Hahah...
Atunci cand Sehun trase ranjind Yoongi sari in fata mea si fu "împușcat " de Sehun ,dar nu inainte de al nimeri si el pe Sehun in piept, asfel  datorită lui yoongi.. Am castigat !
"Ura!! Si echipa mea la fel !! Seara ne-a asteptat un ospat pe cinste ca si recompensă !! Haha "
Yoongi se așeza lângă mine pe bancuta de langa focul de tabara si  îmi zâmbi ,zicandu.mi :
--Hei Min. Bravo..!! Te-ai descurcat bine.
M:  -Oo ,nu mai spune asta!, tu ai făcut totul scuze ,eu am primit laudele în locul tău.
Y: E doamne!! stai liniștită.
Mă bucur că ai supraviețuit. Haha.
M:Mersi..
Eram toată un zâmbet.. "Doamne asta a fost cumva un compliment ? Haha "
Y:-Vrei sa te plimbi prin zonă? M:Sigur ,da.
Y: Ok.hai!
Plimbandu-ne Yoongi îmi zise :
--Min soo tu o să stai aici mereu nu ?
M: Nu stiu  ,am venit pentru  școală ,dar  familia mea este în Daeju.
Y: Serios?
M: Da.
Y: wow ce drăguț și eu am fost acolo,când trăiau bunicii mei. Îmi petreceam timpul pe acolo,după moartea lor  nu....
M: Aha.Înțeleg!
Am mai aflat chestii despre noi tare drăguț si ne-am dat seama că ne plac multe chestii. Hehe. După ceva timp ne- am așezat pe o bancă și Yoongi mi-a zis zâmbind:
-Mersi Min soo -ca ai venit in liceul nostru ! Mă simt mult mai bine de când ai venit.
M:Ooo..Yoongi.. "Eram topita toata ,nu mai știam ce sa spun ,ce sa fac ,NIMIC ! "
Y:Aha, hahaha.
-Eu stiu si  se apropie de  mine  intr-o fracțiune buzele lui moi se lipira de ale mele într-un sărut perfect .
"Doamne ce bine e ! Parca as fi intr-o alta lume ,o lume in care existam doar eu si Yoongi
Apoi buzele noastre se desprind usor  și yoongi zâmbind îmi zise : Te plac Minsoo! Te plac mult.
M:Și eu Yoongi. 
Yoongi auzind aceste lucruri zâmbi ,ma stranse puternic în brațele lui.. "" Ce bine e !! Incat nu as mai vrea ca niciodata sa imi mai dea drumul ! As vrea ca acest moment sa dureze veșnic! "

Aceasta seară a fost cu totul deosebita pentru  noi ,d e acum relația între mine și yoongi va  lua o altă întorsătură,hehe.. ☺☺
Mi-a plăcut până la urmă excursia ,a avut si avantajele ei !!! Hahaha.☺

"Sus aveți zona de camping :)) ) :* :* <3 <3

~A Fost Destinul Sa Te Iubesc !!! ~ #TERMINATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum