Ilk defa bu kadar hızlı okuyordum. Ve gözlerime inanamıyordum. Bu evde tam 5 cinayet işlenmişti. Ve hepside gece 2.47 de. Her sırayı okuyuşumda daha da korkuyordum. Bir şizofrenmiş evin sahibi. Ama çok önceden. Ve bizden önceki ev sahibi ise en fazla 2ay dayanmış bu olaylara. Olaylar derken neyi kastettiğini anlamamıştım. Bu 5 ölümün gerçekleştiği olayda şöyle yazıyordu. Bir şizofren baba ve anne 3 çocuk. Babanın şizofren olduğunu kimse bilmiyormuş. (Ama bu eve geldiğinde oldu diye söylentiler var. Zaten bizden önceki ev sahibine de şizofren teşhisi konulmuş. Bu varsayım da ozaman one sürülmüş.)Adam çocuklarını ve eşini farklı günlerde öldürmüş olduğu yazıyordu. Tam o sırada elektrikler gitti. Ev sarsılmaya başladı. Ve aniden o çürümüş et kokusu. Kardeşlerim bağırarak ben de dahil hemen annemin ve babamın yanına gittik.
Annemin kollarındaki morluklar çoğalmıştı. Annem halsizdi. İlk yanıma geldiğinde böyle değildi. Ve yine bir çığlık attı. Ve sonra sarsıntı kesildi. Babama tüm araştırdıklarımı anlattım ve internetten gösterdim. Babamda:
O yüzden adam bana evi çok ucuza sattı dedi ve beni ve kardeşlerimi yanına çağırdı. Arabaya bindirip biyere götürdü. Vardığımızda kapının üstünde Şeytan Avcısı yazıyordu. Tabi kardeşlerim arabada kaldı. Bu şeytan avcıları 2 kisiydi. Karı Koca oldukları belliydi. Tüm olanları anlattık babamla ve bizim eve götürdük onları. Annemede bunlar babamın arkadaşları diye soyledik. Çünkü şeytan avcıları annemizin içine şeytan girdiğinden şüpheleniyorlardı. Ama anneme sanki biri haber vermişti onların kim olduğunu. Annem değişmişti. Noluyorduuu...
250 okumadan sonra yeni bölüm yayınlıyıcam. Hepinizi seviyorum