Po tom ako som s ňou dopísala som si išla zdriemnuť. Keď som sa zobudila bolo 8h. a tak som sa šla pripravovať. Obliekla som si biele tielko, čierne kraťasy, károvanú košeľu a zaplietla do boku cop. Zo sebou som zobrala mobil, kľúče a dala ich do vrecka. Cestou so rozmýšľala čo tam budem robiť. Došla som o 5min. skôr a už tam boli všetci prváci. Hľadala som Nikol, ale hlavne Zayna. Medzi predieraním sa mojimi spolužiakmi do mňa niekto narazil ,,hej! nevieš sa divať kam ideš?!" povedala som rozčúlene a uvidela Zayna. ,,A - ahoj" ledva som vykoktala so začervenanými lícami a sklonenou hlavou. Pozdrav mi opätoval. Zo zadu na mňa zakričala Nikol ,,Ahoj!" ja som sa na ňu otočila a znova na Zayna. Išla som k nej a objali sa. Pustili našu obľúbenú pesničku a začali sme na ňu tancovať. ( https://www.youtube.com/watch?v=vSjVb5sOjWc )
Pohľad Zayna:
S kamarátmi sme museli prejsť na druhú stranu, kvôli drinkom. Cestou som do niekoho narazil, bola to Sabrina. Vôbec som nevnímal čo hovorí, usmial som sa a zadíval do tých jej krásnych hlbokých očí. Po chvíľke sklonila hlavu. Niekto na ňu zakričal, obzrela sa .... a odišla. Chcel som ísť za ňou, ale chalani ma chytili za ruku a odtiahli ma ,,pustite ma!!" povedal som rozčúlene ,,nie!...ide sa .. chlastáť 3:) ,,bože to sú blázni" pomyslel som si a prekúlil oči.
Pohľad Sabriny:
Asi pri konci pesničky k nám prišla Rebecca.
Re:,,Ahoj Nikol!... prečo si sem zobrala túto blbku??"
Ro(xy):,,Nemala si tu chodiť Sabrina!"
N:,,Ona nie je blbka, je to moja kamarátka!"
S:,,Dík Nikol."
Re:,,Ako myslíš, tak možeš odtiaľto vypadnúť aj s tou tvojou blbou kamoškou."
S:,,Tak za 1. nie som blbka a za 2. pozvala si ju sem ty!!... poď Nikol, ideme.
Chytila som Nikol za rameno a šli sme preč. Museli sme ísť okolo bazéna, Rebecca niečo povedala Roxy, ale to sme nepočuli. Roxy sa za nami rozbehla, ale všimla som si to až keď bola tesne za mnou. Chytila ma za ramená a zhodila ma do bazéna.
Ahojteeeee!! Dúfam že sa vám to páčilo. Ako som sľubovala mám tu dnes ďalšiu časť. Budem rada za každý váš hlas alebo koment čo si o tomto príbehu myslíte. ♥
YOU ARE READING
štyri elementy
FantasyAhojte som 15 ročná Sabrina s dlhými striebornými vlasmi :) Som prváčka na strednej a... spolužiaci ma nemajú moc v láske, hlavne dve baby s ktorými som chodila päť rokov na základku Rebecca a Roxy. Boooože hovorím si ,,ešte 3 a pol roka a mám od ni...