O gün Alexandra ların evinde parti vardı ve herkes davetliydi.Ben de partiye Lisa, Elena ve Amy ile gidecektim. Biz ayrılmaz 4 lüydük. Durun.Bu arada adım Amanda. Devam edelim.
Parti günü geldiğinde annem bize eve birşeylee götürmemiz için para verdi. Ona göre vir eve eli boş gitmek ev sahiplerine hakaretmiş. Yok daha neler! Ebe gidiyoruz ya yetmiyor mu!diye düşünürüm her seferinde. Ama anne baskısıyla parayı alıp evden çıktık.
Hava çoktan kadarmıştı. Bu yüzden çoğu dükkan kapalıydı. Bizde belki yeni bir yer buluruz diye ara sokaklara girdik. Lisa hafiften korkak biriydi ve her rüzgar estiğinde yerinden sıçrıyordu.
Hava da sağolsun erkenden karardığı için açık dükkan bulamıyorduk. Tam geri dönecekken Elena bağırarak "İşte! sonunda açık bir yer. Hadi gelin" diyerek açık olan tek dükkana doğru koşmaya başladı.
Bizde onun arkasından dükkana doğru koştuk. Dükkanın oldukça gizemli bi havası vardı. Biz kapıdan girince bir kaç oyuncak bebek özellikleri olan ağlama taklitlerini yaptılar. Lisa onları görünce hemen yerinden sıçrayıp kolumu sıktı. Elena da hemen fırsat bulunca Lisayla dalga geçmeye başladı.
O sırada dükkanın içindeki kapıdan yaşlı bir kadın içeri geldi. Bize " Ne istemiştiniz? " diye sordu bizde ona hediye verebileceğimiz bir şey aradığımızı söyledik. Kadın bizi bir yere götürdü. Götürdüğü yerde bir sürü kitap vardı. İyide biz sadece hediyelik bir şey istemiştik. Elena kadına bunu söylediğinde kadın "Bu kitaplar çok beğenilir" dedi. Biz de bu lafın karşısına kitaplara bakmaya koyulduk. Amy bize bir kitap getirdi. Kitabın adı "Başlama bile" idi. Biz de kitabın ilk sayfasına baktık. Ilk sayfada büyük bie şekilde "EĞER OKUMAYA DEVAM EDERSEN LANETLENIRSIN VE LANETI KALDIRMANIN SADECE TEK BIR YOLU VAR..." yazıyordu.
Bizde bu kitabı sırf eğlence olsun diye bu kitabı onlara hediye olarak verneye karar verdik. Kitabı aldık ama dışarı cektigimiz da saat 10 olmuştu. Bu nasıl olabilirdi ki?
IKINCI BOLUM COK DAHA HEYECANLI OLACAKK!!