Helloooooo cupcakes!!!! Λοιπον εκτιμώ τα καλά σας λόγια στα σχόλια ευχαριστώ πολύ, Ελπίζω να σας αρέσει αυτο το παρτ γιατί μου πήρε λίγη ώρα να το γράψω...!!! Περιμένω και πάλι τις γνώμες σας!!! Love u all!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iων Pov
Ξύπνησα απο τον ήχο του κινιτού μου που χτυπούσε σαν τρελό.Βγήκα απο την αγκαλιά του Niall και άπλωσα το χέρι μου στο κομοδίνο πιάνωντας το τηλέφωνό μου.
Ε:Ναι? Πετάχτηκα πάνω απο τις φωνές της Εύας στο τηλέφωνο. Τι έγινε?...Τι?...Πότε?....... Οκ ερχόμαστε. Δεν το πιστεύω, μα πως έγινε κάτι τέτοιο?Πρέπει να είμαι κοντά στην Jessie τώρα! Niall σήκω γρήγορα!Ντύσου και φεύγουμε. Είπα καθώς ξεντυνόμουν με μανία.
Ν:Τι έγινε? Είπε ανύσηχος αλλά σηκώθηκε ακολουθώντας τις κινήσεις μου αρχίζοντας να ντύνεται γρήγορα.
Ε:Πυροβόλησαν τον Harry!Τον έχουν σπίτι και η Jessie με την Εύα και τον Jason είναι ήδη στον δρόμο. Πρέπει να πάμε.
Ν:Πάμε γρήγορα. Είπε καθώς έβαζε τα παπούτσια του, άρπαξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και φύγαμε γρήγορα.
Jessies' POV
Ε:Για ποιόν γαμημένο λόγο τον έχουνε σπίτι και δεν τον πάνε στο νοσοκομείο? Είπα καθώς δάκρυα κυλούσαν απο τα μάτια μου.Ο Jason οδηγούσε μιας και τον πήραμε αμέσως τηλέφωνο, η Εύα ήταν συνοδηγός και η Μαρία πίσω μαζί μου.
Ευ:Jessie τα πράγματα είναι περίπλοκα, μπορεί ο Harry να μην αφήνει κανένα στοιχείο πίσω του και να την βγάζει καθαρή αλλά έχει σταμαριθεί απο τους μπάτσους αν αυτή την στιγμή ο Harry ήταν στο νοσοκομείο όλη η αστυνομία του Λονδίνου θα έρθει εκεί.
J:Φτάσαμε. Μόλις το άκουσα πετάχτηκα έξω απο το αμάξι και έτρεξα μέσα και τους είδα όλους μαζεμένους, ακόμα και η Taylor εκεί ήταν.Πήγα να τρέξω επάνω αλλά δύο μεγάλα χέρια με τράβηξαν πίσω.
Louis:Είναι ο γιατρός επάνω, μην πάς.
Ε:Πρέπει να τον δώ Louis.
L:Σσς θα τον δείς στο υπόσχομαι.
Ε:Πως έγινε αυτο?Ξέρουμε ποιος το έκανε?
L:Έλα πάμε στην κουζίνα να πιείς λίγο νερό. Μου έκανε νόημα και κατάλαβα οτι δεν ήθελε να ακούσουν οι άλλοι. Πήγαμε στην κουζίνα και έκατσα στην καρέκλα περιμένωντας να μου πεί.
L:Σήμερο ο Harry ξεκαθάρισε την σχέση του με την Taylor και αυτή νευρίασε και έφυγε. Φαίνεται οτι πήγε στον μπαμπά της και όπως φένεται έβαλε κάποιον να τον πυροβολήσει.Πάλι καλά είμουν μαζί του και τον έσμπρωξα και έτσι η σφαίρα τον πήρε ξυστά.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hide From Dark!!! A Greek Fan-Fiction Story
Fiksi PenggemarH Jessie ένα απλό κορίτσι που γνωρίζει τον Harry Styles μέλος της μεγαλύτερης συμμορίας σε όλο το Λονδίνο και ερωτεύονται μεταξύ τους! Που θα οδηγήσει όλη αυτή η σχέση? Θα έχει ένα αίσιο τέλος?