Şuan yanlış hissetmiyorsam karnımın üzerinde bir el var. Arkamı döndüğümde onu görünce küçük bir çığlık attım!!.
"-Ya Derin, ne bağırıyorsun"
"-Senin ne işin var burda?"
"-Seni uyandırmaya gelmiştim. Ama uyuya kaldım"
"-Rüzgar!! Kalk yataktan!"
"-Tamam be"
Kendince trip atarak odadan çıktı. Neydi bu şimdi ya? Bilmiyorum ama arkamı dönmeden önce Kayra'yı hissetmiştim. Pis şey! Burda bile karşıma çıkıyor.Üstümü giyerken odamda Rüzgar'ın bavulunu fark ettim. Biraz karıştırsam sorun olmaz herhalde. Bavulu açıp içindekilere baktım. Elime bir tane siyah tişört geldi. Ama çok güzeldi. Üstümdeki tişörtü soyup Rüzgarın'kini giydim. Boldu ama iyi durmuştu. Aşağıya indiğimde Rüzgar kahvaltı hazırlıyordu.
"-Hey! O benim tişörtüm"
"-Senin tişörtün olduğunu biliyorum"
"-Peki hangi hakla onu giydiniz? "
"-Peki siz Rüzgar bey, hangi hakla benim odama girdiniz?"
"-Ooo tamam kabul ediyorum, bunu beklemiyordum"
Gıcık bir gülüş attıktan sonra masaya oturduk. Kahvaltının yarısında zil çaldı. Gidip kapıyı açtım. Onu görünce gözlerim pörtledi. Gerçekten bu saatte onu beklemiyordum. Arkadan Rüzgar seslenince kendime geldim.
"-Minik kuşum, kim geldi?" Burdan mutfağa bağıracak halim yoktu.
"-Iıı hoşgeldin"
"-Anıl bugün hastaneden çıkacak ve bizim evde bir parti düzenlenecek"
"-Buraya kadar bunu söylemek için mi geldin?" Söylediğime sinirlenmiş olacak ki bir adım öne atılıp konuştu.
"-Küçük hanım, sabah 10 kere arandınız"
"-Telefonum odamda kalmış olmalı" sonra arkadan Rüzgar seslenerek geldi.
"-Niye cevap vermiyorsu...." Rüzgar'ın sözü kapıda ki Kayra'yı görünce yarım kaldı.
"-Neyse ister gelirsin, ister gelmezsin. Ama sen meşgulsündür. Daha önemli işlerin vardır senin" bu çocuk gerçekten beni çok sinir ediyor. Tam ağzımı açıp birşey söyleyecektim ki arkasını dönüp gitti. Bende sert bir şekilde kapıyı kapattım.
"-Bu ne demek istedi şimdi?"
"-Uff boşver onu Rüzgar!"
Gidip odamdan telefonumu aldım. 8 cevapsız arama. Beşi Deniz'den, üçü de Aleyna'dan dı. Tekrar onlara dönmeme gerek var mı? Neyse kahvaltıdan sonra ararım.Kahvaltıyı bitirdikten sonra Rüzgar ile beraber topladık. Şimdi kızlara dönmem gerektiğini düşünüp ikisine de ortak mesaj attım.
Gönderilen: (Ahe) (Uyuyan güzel)
"Kızlar aramışsınız görmedim"İlk önce cevap Aleyna'dan geldi.
Gönderen: Aleyna (Ahe)
"Kızım sen nerelerdesin? Sabahtandır sana ulaşmaya çalışıyoruz. Herkes 3'lünün evinde, ben de akşam Anıl'ı alıp gelecem"Gönderilen: Aleyna (Ahe)
"Ya Rüzgar'la evdeydik. Bende birazdan giderim çocukların yanına. Akşam görüşürüz"Gönderen: Aleyna (Ahe)
"Tamam akşam görüşürüz. Ya Derin istersen Rüzgar'da gelebilir"Aaa ben bunu hiç düşünmemiştim. Gerçekten gelmesinin iyi olacağını düşünmüyorum. Ama ısrar ederse götürmemem için bir nedenim yok. O yüzden kararı kesinlikle Rüzgar'a bırakıyorum.
Telefonu kenara bırakıp, Rüzgar'ın yanına gittim.
"-Rüzgar, az önce Kayra geldi ya"
"-Ee niye geldi?"
"-Anıl akşam çıkıyor. Ve onun için parti düzenleniyor. Bizde gidelim mi?"
"-Hm... aslında Anıl için gelebilirim"
"-Yani istersen gelirsin, istersen..."
"-Tamam Derin geliyorum. Ne zaman gidiyoruz"
"-Birazdan çıkarız"
"-Bu saatte mi? Bu saatte parti mi olur?"
"-Parti ortamı yaratmak için İkimize ihtiyaçları var. O yüzden yardıma gitmemiz gerek"
"-Ya Derin ben kararımı değiştirdim. Gelmek istemiyorum"
"-İş yapacağını duydun diye hemen kararından dönme. Ben şimdi hazırlanmaya gidiyorum. Ben gelene kadar hazır ol hemen çıkacaz"
"-Emredersiniz hanımefendi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH'A MOLA
Teen FictionMuğla'dan İzmir'e gelen Derin'in sıradan, hayatı tanıştığı 5 manyak arkadaşları sayesinde bir anda değişirse ne olur..? "GERÇEKLERİN İÇİNDEKİ HAYALLERLE YAZILMIŞTIR. İÇİNİZİ ISITMASI DİLEĞİYLE." DÜŞLER SOKAĞINA GİDER➡