3.

7 1 1
                                    

Vandaag had ik een date. Met Rosie. Ze was zo lief! En mooi.... wauw... maar weet je, bij mooie meisjes gaat het nooit goed in een relatie. Ik zal jullie alles vertellen.

Vandaag maakte ik, James "mr. perfect" Barnes, mij klaar voor de date met het mooiste meisje op aarde. Plots ging de telefoon. Ik rende er snel heen, want ik wist bijna zeker dat het mijn lieve Rosie was. Ik pakte de hoorn en bracht hem naar mijn oor. 'Hallo?' 'Hey Jamie, ik ben het. Rosie.' Een lach verscheen op mijn gezicht. Ik wist het wel! 'James! Ben je daar?' 'Oh, wow, sorry, ik was een beetje afgeleid door-' 'Ja hoor, afgeleid. Waar blijf je?! Het is al 12 uur!' Ik keek naar de klok. Crap! 'Maak je geen zorgen Rose, ik uh... ik ben er zo, ik beloof het.' 'Laten we dat maar hopen. Ik weet niet of we zo wel kunnen doorgaan!' 'Ik meen het, Rose. Ik ben er zo. Geloof me. Ik hou van je.' Ik legde neer. Ik maakte me snel klaar en rende de deur uit.

Toen ik op de plek was waar we afspraken, zag ik Rosie staan. Wat was ze mooi..... ze had een lange, rode jurk aan en haar haren zaten los. Ik rende snel naar haar toe. 'Rosie, wat zie je er mooi uit!' 'Wat lief! Ehh, zullen we gaan eten? Ik heb zo een honger!' We liepen naar de eettent en ik ging zitten, maar tot mijn verbazing bleef Rosie staan. 'Ik, uhh, ga even naar de wc, oke Jamie? Ik ben zo terug.' En ze was weg. En ik wachtte. 5 minuten. 10 minuten. 20 minuten. 30 minuten...... ik vroeg me af waar ze was. Ik liep naar de wc's, en je zult nooit geloven wat ik daar zag....

Rosie.. met een ander......

Nou ja, nu weet ik dat ze niet loyaal is. En ten slotte verdien ik toch beter.

-James♥

Dear DiaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu