~Ναταλια~
Οκευ ... Θυμαστε που η ιδεα αυτου του σχολειου στην ασρχη δεν μου αρεσε ; Ξεχαστε την! Ειναι τελεια ! Τωρα ας γυρισουμε στο θεμα μας .
??:?? Το πρωι :
'' Ναταλια! '' Φωναξε η Αλεξια !
'' Ναταλιτσα ; ''
'' Ναταλι ξυπνα σε παρακαλω ! '' Ειπε σιγανα !
Μετα απο λιγο ησυχια και μετα .....
'' ΝΑΤΑΛΙΑ ΣΗΚΩ ΠΑΝΩ ΤΩΡΑ , ΕΝΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΕΛΑ ΤΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ! '' Οκευ .. Αυτη ηταν η Αννα . Αμεσως πεταχτηκα πανω .
'' ΜΠΑΝΙΟ , ΔΟΝΤΑΚΙΑ , ΡΟΥΧΑΛΑΚΙΑ ! '' Εκανα αυτα που μου ειπε .
Με τις φωνες τις Αννας ημουν ετοιμη μεσα σε 5 λεπτα .
'' Ομορφα ! '' Ειπε τοτε η Αννα ! '' Τωρα παμε για μαθημα ! '' Ειπε και χαχανιζανε σαν χαζα με την Αλεξια . Εγω απλα τους εριξα μια δολοφονικη ματια και ανοιξα την πορτα . Τοτε ενα φως με τυφλωσε ... ΞΑΝΑ !
'' Ωχ ... Ναταλια ! Μη μη μη !!!! '' Ειπε την ωρα που του ορμιξα !
'' Μη καλε !!!'' Πεταχτηκε η Αλεξια απο πισω .
'' Σωτηρη ... Ποτε θα σταματησεις να βγαζεις φωτο ολο τον κοσμο ; '' Ειπα και τον αφησα .
'' Οταν ο Τσιπρας βγαλει μια σωστη αποφαση ! ''
'' Χαχαχα καλο ... Που ειναι οι αλλοι ; ''
'' Στην ταξη . Εγω αποφασισα να περιμενω τις κυριες , τα γουρουνια εφυγαν . Εσείς ; Θα ετοιμαστειτε ; ''
'' Ετοιμες ειμαστε . ''
''Εμμ ... Δεν το νομιζω .Που ειναι οι στολες σας ; ''
''Περιμενε ... '' Μπηκε μπροστα η Αννα . '' Τις στολες πρεπει να τις φοραμε απο την πρωτη μερα ... ; ''
'' Εμμ ... Ναι ''
'' Οι γονεις μου ουτε καν που μου εχουν στειλει λεφτα ακομη ... Τι θα κανουμε ... ; ''
''Μην ανησυχειτε ! Ο Σωτηρης θα τα κανονισει ολα . Ακολουθηστε με . ''
Μας οδηγησε στο καθαριστιριο .
'' Διαλεξτε και παρτε οτι θελετε . Πολλα παιδια ξεχνανε τα ρουχα τους εδω και ετσι εχει μαζευτει μια τεραστια μαζα απο ρουχα . Η καθαριστριες νομιζουν οτι οι μαθητες θα τα παρουν καποια στιγμη και ετσι δεν τα μαζευουν ποτε . Μονο καντε γρηγορα γιατι σε δυο λεπτα χτυπαει . ''
Αρχισαμε να ψαχνουμε ολες στολες που να ειναι στο μεγεθος μας . Οταν τις βρηκαμε κοιταξαμε αποτομα τον Σωτηρη .
'' Τι ; ''
'' Μηπως θελεις να μας αλλαξεις κιολας ... ; ''Τον ρωτησα εγω ειρωνικα .
'' Ωχ ... σωστα ... Σας περιμενω εξω , γρηγορα . ''
Το κουδουνι χτυπησε και εμεις ημασταν ετοιμες . Οταν βγηκαμε απο το καθαριστηριο ολοι με κοιτουσαν .
'' Ναταλι , νομιζω οτι αυτα τα ρουχα ειναι για αγορια . '' Μου ειπε η Αννα .
'' Μπαα ... Μια χαρα με βολευουν εμενα . ''
'' Μην ξεχασετε να τα φερετε πισω μετα το μαθημα .Αντε παμε . '' Ειπε και αρχισαμε να τρεχουμε ολοι προς την ταξη , η οποια δεν ειχαμε ιδεα που βρισκοταν αλλα .... θα την βρισκαμε .
*Οι στολες ειναι σαν αυτες στο εξωφυλλο:
YOU ARE READING
Ένα Σχολείο Τρελοκομείο
Teen FictionΤρία κορίτσια αποφασίζουν να ξεκινήσουν το λύκειο σε ένα εσώκλειστο σχολείο στη θεσσαλονίκη.Η αθλητική Άννα,η ντροπαλή Αλεξία και η επαναστάτρια Ναταλία θα έχουν το ίδιο δωμάτιο και έτσι θα γνωριστούν και θα γίνουν φίλες.Στο σχολείο θα έχουν να αντι...