KARIŞIK İNTİKAM
Burcu KORKMAZ: 18 yaşında. Ankaralı. Ailesini bir kazada kaybetti. İkizi var. Sinirlendiğinde, utandığında ve korktuğunda hızlı konuşur. Çilekli puding onun vazgeçilmezi. Çok hassas ve duygusal. Babasını çok severdi onun ilk aşkıydı. Köpeklere aşırı ilgi duyar. Canı sıkıldığında ikizini ya utandırır ya da sinirlendirir. Dostlarına çok önem verir. Fanatik galatasaray taraftarı. Galatasarayı yaşam felsefesi olarak görüyor. On bir yaşından beri hiç bir maçını kaçırmadı. Sexy bir vücuda sahip olsada o bunu önemsemiyor. Yanlız kalmaktan, kaybolmaktan ve karanlıktan korkuyor.
Deniz ARAL: 19 yaşında. İzmirli. Sevdiği kızı bir kazada kaybetti. Kardeşi olarak gördüğü kişinin öldürdüğünü düşünüyor. Hatta öldürmeden önce onu aldattığı gerçeğini öğreniyor. 2 ay boyunca klinikte yattı. Bu süreçte yanına hiç kız yaklastirmadı. İntikam kalbini körelmiş. Ve intikamını kimseyi umursamadan acımdan alacak. Fanatik Galatasaraylı. Aşırı kıskanç. Korumacı, sinir hastası, spor arabalara düşkün. Kız kardeşini çok kıskanır. Sigara içer, alkol kullanır. Yaptığı kavga sonucu gruplarını böler. Onun grubunda Efe, Güney ve Burak kalır. Babasıyla hala Kayalarla ortak olduğu için mesafeli. Aslında hiç tahmin edilmediği şekilde duygusal. En büyük zaafı ÇİKOLATA.
Mert KAYA: 19 yaşında. İzmirli. Kardeşi olarak gördüğü kıza aşık. Ve bunun yanlış olduğunu düşünüyor. Denizle yaptığı kavga sonucu grubunda Kerem, Ferat ve Murat kaldı. Kavga etme taraftarı hiç bir zaman olmadı. Sarhoş olduğundan dolayı katil olup olmadığını veya birlikte olup olmadığını bilmiyor. Hatırlamadığı için Denize karşı çıkamıyor. Spor salonu var. Abisinin Korkmazlarla yaptığı bir anlaşma sonucu İkizlere okulda sahip çıkar. İkizlerden birine bir şey olursa anlaşma fes olur ve abisi iflas eder.
Masal AKSUN: 18 yaşında. İzmirli. Çocukluktan beri Mert'e aşık. Grubun tek kızı idi. Hem Mert hem Denizle görüşüyor. Bir erkek kardeşi var. Yurtdışında okuyor. Kız grubunun en eğlenceli, neşeli, sevimlisi. Efenin sarı civcivi. Tüm komik ve saçma fikirler Efe ve kendinden çıkar. Aslıyla çok yakınlar.
Aslı NESİN: 18 yaşında. İzmirli. ARYA daki burslu öğrencilerden biri. Okulun ikincisi. Tek hayali okulu bitirip ailesini gururlandırarak doktor olmak. Bu yüzden üç yıl boyunca büyük aşkından kaçmış. Ve kendini derslerine vermiş. Kız grubunun en aklı başında olanı. Orta halli ama halinden şikayet etmeyen biri.
Ela KORKMAZ: 18 yaşında. Ankaralı. Burcunun ikizi. Aşka acaip inanıyor. Üç sevgilisi olmasına rağmen gerçek aşkı bulamadığını düşünüyoru. Ailesine düşkün olduğundan Ankarayı terk etmek istemez ama ikizini yalnız bırakmaz. Tek dileği Izmirin ona iyi gelmesi. Ailesinin ölümünden sonra ikizine daha da düşkün oldu. Ve onun iyiliği için her şeyden vazgeçer. Aşkından bile...
Burak DOĞAN: 19 Yaşında. İzmirli. Aslıya feci derecede aşık. Onun ağladığını gördüğü gün ona vurulur. Aslının burs parasını ödeyerek onu kendi okuluna gözünün önüne getirir. Çok duygusal ve muziptir.
Onur UYAR: 19 yaşında. Çocukluğunda çok acı çekmiş ve bu yüzden dolduruluşa getirilmişti. Tek amacı babasina yapılanın aynısını onlara yapmaktı. Ta ki Elayla karşılaşana kadar. Elaya aşık olur ve onu bırakamaz. Yaptığı bütün kötülükleri Ela dan saklayıp onu yanında tutmaya çalışır. Ama yaptıkları için pişman dır.
Efe ATAMAN: 18 yaşında. İzmirli. Annesine aşırı düşkün. Tek korkusu yalnız kalmak. Grubun en komigi. Güneye sataşmaya bayılıyor. Belli etmese de grubunun dağılması onu çok kötü etkiledi. Mutluluk maskesi takarak hayata devam ediyor. Denize koşulsuz güveniyo. Ne kadar boş boğaz olsada konu grubu olunca ser verir sır vermez.
Güney ARINÇ: 18 yaşında. Antalyalı. Anne ve Baba baskasından kaçıp izmire okumaya geldi. İzmire geldiğinde başına sürekli bela geldi. Bir gün sataştığı çocuk buna 4 kişiyle saldırır. Efe Güneyi görünce ona yardım eder ne kadar ikiside dövülsede. Ve Efeyle orada tanışır arkadaş olur. Ertesi gün grupla tanışır. Grup olayı duyunca Güneye saldiranlari bulur ve ölesiye döver. Ve Güney gruba katılır. Deniz ona herzaman destek çıkar. Denize borçlu hisseder ve hep onun yanında olur.
Kerem ALIŞIK: 18 yaşında. İstanbullu. Mertin en iyi sırdaşı. Bütün sırlar koşulsuz Kereme verebilirsiniz. Sır küpü diye de anılır. Grubun en aklı başında olanı. Herkesten gizlediği bir aşkı var. İmkansız olduğu için vaz geçmeye bakar. Mertin suçsuz olduğunu kanıtlayıp grubu bir araya getirmek için gizlice Denizlerin grubundan biriyle çalışıyor. Aynı zamanda aşırı nazik, centilmen, romantik ve neşeli.
Murat SOYDAN: 19 yaşında. İzmirli. Hiç gülmeyen biri. Kerem'in kuzeni. Aşka inanmıyor. Sigara ve alkol aşırı derecede var. Ama her şeye rağmen kızlara karşı nazik. Fazla konuşmaz. Doğum günlerinde, balolarda, partilerde onu bulamazsınız. Muratı arıyorsanız bara gidilir. Babası var. Annesi kim bilinmiyor. Babasının yanında başka Murat olur. Babası onun her şeyi.
Derin ARAL: 17 yaşında. İzmirli. Denizin küçük cadısı. Abisini çok sever. Dedikoduya bayılır. Sinirlenince Abisinin tüm ifşalarını ortaya döker. Abisinin gönlünü almak için çikolatalı şampuan la saçlarını yıkayıp yanına siner. Abisinin çikolataya dayanamadığı için ona sarılacağını bilir. Ve küçük bir öpücük le gönlünü çeler.
Ferat DEMİR: 18 yaşında. İstanbullu. Okumak için buraya gelir. Üç kardeşin en küçüğü. Iki tane ablası var. Kız ruhundan az çok anlar. Sevdiği kızı Kerem ve Güney biliyor. Güneye gruplar ayrılmadan önce söylemişti. Ama onun kimseye soylemeyeceğini biliyor. Hatta onun yardımıyla birkaç kez buluştular. İmkansız bir aşk yaşıyorlar ama pes etmiyorlar.
"Buz gibiydi intikam. Aşk ateşi mi eritti. Nefret kırıntısı mı yeşertti."
Kitap baştan düzeltildi. Hikaye aynı sadece farklı birkaç şey ekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasddhvvxjnvfgdserattuiojhbvikam
Teen Fiction"Yaklaşma!"dedim.Gözyaşlarım süzülürken elimi aramıza koydum. Yaklaşmak için bir adım daha attığında sinirle ellerimi saçlarımın arasına geçirip bağırdım."Yaklaşma dedim sana.Artık bırak tamam mı.Daha fazla kırma daha fazla üzme. Dokunma bu küçük ka...