( Dudaklar kapı ziliyle birlikte arıldı)
(Güneş panikledi; fısıldayarak konuşmaya başladı)
Güneş: haluk kızlar geldi ne yapacaz..
Haluk: aşkım akşam geleceklerini söylemedin mi sen..
Güneş: evet bende öyle biliyorum.. Ne yapacaz haluk,bir şey bul..
Haluk:tamam sakin ol.. İçeriye geçecem oturacak sende sakin ol..
Güneş: peki ne diyecem..
Haluk: sen bana bırak sakin ol..
Güneş: tamam..
Haluk salona geçer,içinden konuşur; haluk Mertoğlu sun sen bulursun bir şey ayrıca niye heyacanlanıyorsun alt tarafı güneşin kızlarıyla tanışacaksın..
( Güneş kapıyı açar.. Karşısında en yakın arkadaşı Meral)
Meral: ya kızım sen iki gündür nerdesin arıyorum ulaşamıyorum.. Evine geldim yoktun. Öldüm meraktan..
(Güneş bir oh çeker)
Güneş: ödümü kopardın Meral..
Meral: ne oldu..
Güneş: içerde biri var seni zaten tanıştıracaktım..
Meral: kim tanıştıracaksın.. Yoksa yok canım sen ahaa haa ha yo şaka yapıon dimi şaka değil ciddisin..sen
Güneş:şışt sakin ol.. Çaktırma..
Meral: sen hiç merak etme..
Güneş Meral salonda bulunan Haluk'un yanına gelirler..
(Haluk oturduğu koltukta ciddiyete börünmüş )
(Meral haluku görür)
Meral güneşe fısıldayarak: sen bunu nerde buldun kızım..
Güneş: Meral ağzın açık kaldı kapatsan.. Adamı burdan kaçırtacaksın..
Meral: merhaba beyefendi ben Meral..
Haluk: bende haluk.. Tanıştığımıza memnun oldum.. Ee güneş hanım tekrar teşekkürler bize türistler için ülkemizin edebiyatı hakkında bilgi verdiğiniz için.. Artık ben kalkayım..
Güneş: hayatım şey yapma Meral en yakın arkadaşım..
Meral: ooo hayatım güneş hanım..
Güneş çaktırmadan birtane Merale vurur..
Haluk: öyle mi..? Tamam o zaman hayatım ben gideyim artık otelde bir kaç işim var.. Meral hanım sizinlede tanıştığıma memnun oldum kusura bakmayın acelem var zaten bundan sonra dahada görüşecez..
Meral:bende memnun oldum , tabi.
Güneş: tamam ben seni kapıya kadar uğurlayayım..
(Haluk ve güneş içerde kapının yanına geldiler..)
Haluk: öpücükte yarım kaldı ya..
Güneş: sen hala ordamısın..
Haluk: hım.. Bu arada çantana evde çiftlikte giydiğin picamalarımı koydum bide iki tane parfüm kutum vardı onuda koydum..Güneş: parfümün çok güzel hayır dememde picamaların ne yapcam..
Haluk: bende daha çok sana yakıştı.. Ayrıca sende sevdin..
Güneş: tamam.. Bu arada bekle burda..
Haluk: tamam..
(Güneş yukarıya gider, giysileri arasında karıştırır)
Güneş: işte buldum..
Güneş poşetin içine koyar ve haluka vermeye gelir: bak haluk sakın poşeti açmıyorsun tamam mı.. Istanbulda açarsın..
Haluk: tamam orda açarım..
Güneş: gel buraya sarılayım şapşal..
(Haluk sıkı sıkı sarılır)
Haluk: gitme vakti geldi..
Güneş: hıhı..
Haluk güneşin dudaklarına öpücük bırakır...
Haluk: işte şimdi tam oldu yarın kalmıştı..
Güneş:tekrar sarılayım ben sana ya..
(Haluk tekrar sarılır koları arasına alır)
Haluk: şıış 1 hafta sonra burdayım yanında olacam .. Bir daha ayrılmamak üzere..artık senden ayrı kalamam ben..!
(Güneş haluku uğurlar)
(Tabi Meral herşeyi görür)
(Güneş salona meralin yanına gelir)
Meral: güneş sana inanamıyorum..
Güneş: hiç öyle bakma merak..
Meral: nasıl bakayım güneş hoca..dökül hemen..
(Güneş halukla tanışması en baştan anlattı)
Meral: ne yani bu haluk okulda tüm bayan hocaların dilinde olan haluk mu..?
Güneş: kim ne diyormuş.. Benim Haluk'um hakkında..
(Mera gülerek)
Meral: o güneş hoca bas baya sahipleniyorsun..tabi haklısın Adamdaki karizma yakışıklılık yani okulda herkes bayanlar aşık olmuş seninkine..
Güneş:ne demek aşık olmuşlar.. Adam dibimde ayrılmadı hangi ara bu kadınlar göz koydu ona..
Meral: kızım sen baya abayı yakmışsın adama..hangi ara ya.. Ayrıca ben o sevgilimden ayrıldım..
Güneş: e iyi olmuş zaten tipsiz di..
Merak: e öyleydi öküz.. Tabi senin ki maşallahı var.. Piyango alsan çıkmaz böylesi..
Güneş: bir tanedir o..!
Meral: hemen de özledi bir tanesini.. Ee nikah ne zaman.. Ayrıca şimdiden söyleyeyim nikah şahidi ben olacam..!
Güneş:nikah mı.. Bilmiyorum.. Ama galiba 1 hafta sonra istanbuldan dönecek ve evlenme teklifi edecek.. Ne kadar çaktırmasada gözlerinden anlıyorum onu..
Meral: ya sen hangi ara aşık oldun bu arada kızlar biliyormu..?
Güneş: oldu işte..yo kızlar bilmiyor haluk dönsün konuşalım öyle.. Ayrıca nasıl tepki verecekler bilmiyorum..!
Meral:ne tepki verecekler baksana yüzündeki mutluluğu onlarda olumlu karşılarlar..
Güneş: öylemi diyorsun..
Meral: tabi öyle..
Ve birden Nazlı elinden anahtarı düşer..
Selin: ah Nazlı annem şimdi duycak bizi..
Güneş: bir ses geldi..
Meral: evet.
Selin ve Nazlı: süpriz..
Güneş: hani akşam gelecektiniz..
Selin: annecim bizi gördüğüne sevinmedin.. Yani istiyorsan geri gidelim..
Güneş: olurmu öyle birşey hani anneye öpücük.. Gelin sarılayım benim kuzucuklarım benim..
***************************************
Haluk otele gitti.. Evraklara gereken imzaları attıktan sonra son bir işi kaldı.. Adamlar geldi odasına.. Onlara; takip edin ancak benden emir bekleyin. Dedi.. Ve artık istanbula gitmek için yola koyuldu. Uçağa binip havalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...