Kapitola 1.

213 16 7
                                    

Běžím po schodech dolů.
Už jsem skoro dole, už jen jeden schod.
"Avada Kedavra!" zakřičí jakýsi muž v obývacím pokoji.
Rychle se snažím doběhnout k pokoji. Rozkopnu dveře a vidím mladého, zamaskovaného muže a před ním leží Lili.

"Ne to ne!" zhroutil jsem se jako kus nábytku z IKEI.
Najednou ten muž se otočí čelem ke mě a sundá si kápi.
Pod tou kápí stál Sirius.
"It's PRANK BRO!" rozesmál se.
Lili se zvedá a začíná se taky smát.
"Co to má znamenat ty hajzle?!" zařval jsem na něj a svalil na zem.
"Brácho neblbni!" smál se Sirius.
"Jak neblbni!" vztekal jsem se.
"Brácho já za to nemůžu." začal vysvětlovat. "To byl Liliin nápad."
Ztratil jsem z této informace rovnováhu a toho Sirius hned využil. Převalil se na mě a snažil se přitisknout mě k zemi.
"Vážně Lili?" zeptal jsem se jí.
"Ano Jamesi." usmála se. "Plánovala jsem to jak dlouho a teď když už byl u Longbottomových dopaden Voldemort tak jsem přemluvila Siriuse aby mi pomohl udělat 'Smrtijeda' a tebe tím trochu rozproudit."

Jamesi říkal jsem si pro sebe Dělej naštvanýho!
"Hm, tak to je od vás pěkný." začal jsem se zvedat.
Rychle jsem se snažil odejít z domu a tak jsem jenom slyšel Siriuse říct "Neboj Lili půjdu pro něj."
Vyšel jsem ven a sedl si na trávník před domem. Proč? Protože miluju trávník.
"Jamesi no tak nedělej uraženýho." konejšil mě Sirius.
"Hele já toho mám dost Siriusi!" rozkřikl jsem se. "Sotva se dopadl Voldemort a ty vytáhneš takovej blbej vtip?"
"Brácho no tak.." řekl s úsměvem Sirius. "Víš, že to nebyl můj nápad.."
"Ale uskutečnil jsi ho!" ventiloval jsem svůj hněv. "A ještě víš i to že jsem bez práce a bojím se jak uživím svou rodinu. Já se bojím Siriusi!"
Neměl jsem v tuto chvíli na kontě u Gringottových ani svrčku. Vše náklady šli na naše bezpečí v podobě všelijakých bezpečnostních zařízení, včetně hlídacího psa.

"Chápu tě Jamesi." pokračoval s úsměvem Sirius. "Ale bystrozor nebyla jediná práce kterou jsi mohl kdy dělat."
"Jak ti myslíš že není? " zeptal jsem se polootupělím hlasem.
"No, víš kdo se stal ředitelem Bradavic?" zeptal se mě.
"Pokud vím dobře, tak Brumbál." odpověděl jsem mu.
"Ano!" křikl vnitřním hlasem. "A jelikož polovina učitelů padla v boji proti Smrtijedům, tak nabírá nové."

Vytáhl dopis. Dopis s pečetí Bradavic.

"Co to je?" zeptal jsem se.
"Dopis od Brumbála." řekl s úsměvem na rtu. "Pro nás dva!"
"Cože?!"

Vytrhl jsem mu dopis z ruky a Sirius se jen pousmál a zakroutil hlavou.
Rychle jsem se musel podívat, komu tenhle dopis patří.

Stálo tam: James Potter&Sirius Black.
Místo dodání bylo: Grimmloudovo Náměstí 12.
Byl k tomu připnut i malý štítek. Stálo na něm: Siriusi počkej na Jamese.
Bylo to napsáno Brumbálovým písmem, to jsem poznal i po tolika letech.

Spěšně jsem ho otevřel a nedočkavě pročítal. Na konci bylo napsáno: Počítám s vámi, že mi pošlete vaše přihlášky. S pozdravem Albus Percival Wolfick Brian Brumbál.

"Berem ne?" zeptal se mě Sirius. "Já už jsem teda svoji poslal, protože už jsem se bavil s Brumbálem. "
"A na co sis vybral za předmět?" zajímal jsem se.
"Lektvary." odvětil mi Sirius. "Napadli mě, že by tě mohli zajímat buďto kouzelné formule a nebo obrana proti černé magii."
"Jde vidět že mě fakt znáš Siriusi." usmál jsem se. "Bude tam nějaká nová aprobace, po pádu Voldemorta?"
"Ne, jen tam budeš mít kroužek, jestli podepíšeš smlouvu." řekl mi Sirius.
"Budeš mít kroužek famfrpálu!"

Děkuji vám všem, kteří jste to dočetli až jsem! Vím, že HP FF už jsou ohraný a na české wattpad scéně se téměř nic jiného nenachází, ale já si nemohl pomoct. Miluju Jamese, miluju Lili a hlavně... Miluju Siriuse!😄

No.. Jelikož nemám rád tyhle natahovačky tak to dál protahovat nebudu.

Za každý názor nebo připomínku budu rád.

P.S. Příští kapitola už bude delší😄

           *Dean*

Já James PotterKde žijí příběhy. Začni objevovat