Γνωριμια

535 49 8
                                    

Πλευρα Justin

Τελικα πολυ ομορφη ειναι η Δαναη!Χαιρομαι που αυτους τους 5 μηνες θα την γνωρισω καλυτερα!

Εγω:Περαστε μεσα!Τζαστιν θελεις ζεστο τσαΐ;
Justin: Εμ ναι γιατι οχι!
(Του εβαλα τσαϊ σε ενα φλιτζανι και κατσαμε στην κουζινα να γνωρισουμε καλα ο ενας τον αλλο)
Justin:Εμμ λοιπον πως παει το σχολειο?
Εγω:Καλα μια χαρα!Εσενα η καριερα σου?
Justin:Αρκετα καλα!Πριν λιγο καιρο τελειωσα και το purpose tour και τωρα ετοιμαζω νεο album!
Εγω:Χαιρομαι για εσενα!Και πως αποφασισες να παιξεις σε ταινια?
Justin:Ηθελα να δοκιμασω αλλα δεν θα το κανω επαγγελματικα γιατι προτιμω το τραγουδι!
Εγω:Ωραια!!(δεν μπορουσα να ξεκολλησω τα ματια μου απο πανω του!Τα ματια μας ηταν κλειδωμενα μεταξυ τους)Αν τελειωσες μπορουμε να παμε πανω να σου δειξω το δωματιο σου!
Justin:Και φυσικα παμε!
(Ανεβηκαμε πανω)
Εγω:Να αυτο ειναι το δωματο σου και ακιβως διπλα ειναι το δικο μου!(Ενιωθα πως με κοιτουσε και ειχε χαθει στα ματια μου)τζαστιννν χελοου!
Justin:Εε ναι συγγνωμη αφαιρεθηκα...ευχαριστω!
Πλευρα τζαστιν
Οταν κοιταω στα ματια της Δαναης χανομαι και δεν ακουω τιποτα!Χανομαι σε αυτα τα γαλανα ματια!
(Βραδυ)
Εγω:εε justin οι γονεις μου θα βγουνε και θα μεινουμε μονοι μας σε πειραζει?
Τζαστιν:Οχι καθολου!!
Εγω:Θες να παραγγειλουμε κατι απο εξω και να δουμε μια ταινια?
Τζαστιν:Και φυσικα!Εγω θελω να παραγγειλουμε....
Εγω:Ασεε ξερωω pizza!
Τζαστιν:Χαχα με ξερεις πολυ καλα!
Εγω:οταν σου λεω οτι ειμαι hardcore belieber να με πιστευεις!
Τζαστιν:Μαλιστα mrs.hardcore belieber!!
(παραγγειλαμε την pizza και ηρθε)
Τζαστιν:Ασε με να διαλεξω εγω ταινια!!Θα δουμε το never say never!
Εγω:Τελειααα η δικια σουυ ειναι!!
(Την βαλαμε και κατσαμε στον καναπε αρκετα κοντα ο ενας στον αλλο!)
Εγω:Ααωωω κοιτα ποσο μικρουλης ησουν!!(και ενα δακρυ επεσε στο μαγουλο μου)
Τζαστιν:κλαιςς;;Δαναη τι επαθες??
Εγω:Τιποτα απλα θυμαμαι τον kidrauhl και βλεπω εσενα τωρα διπλα μου και....καιι απλα ειμαι πολυ χαρουμενη και περιφανη για εσενα!
Τζαστιν:Ωωω ελα εδω να σε αγκαλιασω....θελω παντα να ξερεις οτι ο kidrauhl θα ειναι παντα μεσα στην καρδια ολων των belieber!Ποτε δεν θα σας αφησει!
(Ετσι ειδαμε την ταινια αγκαλια και αποκοιμηθηκαμε στον καναπε)
Το πρωι χτυπαει το κουδουνι!Ποιος να ειναι αραγε? ΠΑΩΩ(φωναξα)

ΛΟΙΠΟΝΝΝ ΓΕΙΑ ΣΑΣΣ!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2ο ΠΑΡΤ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΒΑΛΤΕ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ!BYEE😘



Ο Φιλοξενουμενος Μου (Justin Bieber)Where stories live. Discover now