"Po sto letech jít s Ashtonem na rande" povzdychla si D'.
"To mi povídej, to bude ještě náročný zbytek dne" znuděně jsem sledovala vypnutou televizi.
"Musíme se jít už obléct " zakňučela na nás Zuzka.
Ani jedné z nás se tam moc nechce. Jako kdyby jsme věděly že to nemá cenu a všechno se zase pokazí.
"Do třetice všeho dobrého" vycházela jsem schody a za mnou šla Sam a Rony jako ocáscy.
Vybrala jsem si takový pohodový outfit , nebudu celý den lítat na podpatcích nebo v šatech.
Vlasy jsem si jen učesala, dala si čepici a náušnice. Na krk šátek , na ruku hodinky. Do kapsy telefon a nějaké peníze.
S líčením jsem si starosti nedělala. Dala jsem si jen řasenku a trochu lesku na rty. Mám radši přirozenou krásu i když se taky někdy maluju.
D' pov
Proč mě musel Ashton pozvat na rande.I když jsem už byla lehce smířená že nám to neklapalo pořád jsem ho tak nějak milovala. Při přemýšlení jsem popadla nějaké mě osobně pohodlné věci a oblékla si je.
V koupelně jsem si upletla ještě rybí cop a dala si kouřové stíny. K tomu matnou rtěnku a trochu řasenky. Ještě jsem sebrala telefon a peněženku.
Zuzka pov
"Bože Calume co tě to zase napadlo" zabručela jsem si sama pro sebe.
Je pěkné že se snaží si mě získat ,ale tím větší mám potom strach že ho zase ztratím.
Snažila jsem se zkombinovat takový pohodářský outfit ,ale tak aby se hodil i na to rande.
Kulmou jsem si udělala sem tam nějakou loknu a potom šlo na líčení. Já mám strašně suchou a světlou pokožku takže si dávám trochu make up. Potom trošku pudru, řesenku, červený lesk na rty a jsem hotová.
Kim pov
Všechny jsme se potkaly na chodbě před našema pokojema.
"Čekala jsem že nebudete mít šaty" když jsme to řekly všechny najednou vybouchly jsme smíchy.
"Super jde se na smrt" šli jsme jako mrtvoly dolů ke dveřím.
Vzaly jsme si klíče a já ještě Sam a Ronyho. Vodítka jsem brát nemusela protože za mnou šli jako za maminou.
Zuzka zaklepala na jejich dveře a otevřel nám Harry.
"Teď lituju že nejsem jeden z těch co jdou s vámi na rande" musela jsem se usmát.
"No o co naděláš" trochu jsem se zaculila.
"No udělám to že pozítří půjdeš se mnou na rande" usmál se.
"Harry jsme kamarádi pamatuješ?"
"Jo pamatuju. Ale já bych chtěl něco víc a neříkal jsem že se o to nebudu smažit krásko" musela jsem se nad tím pousmát.
"Dobře, takže pozítří" vešla jsem taky do domu.
"A Zuzanka půjde se mnou na rande" přiběhl Louis a trošku mu to podjelo takže skončil před ní na kolenech.
"No já.." začala se zasekávat.
"Prosím" udělal na ní smutný výraz.
"Jo půjdu"trochu se zasmála a protočila očima.
"Jupí" rozběhl se zpět.
"Takže už jsem poslední a půjdu na to nejelegantněji " přišel pomalu Liam.
"Dydoušku půjdeš se mnou na nejkrásnější rande které kdy zažiješ a uděláš mi tak radost" díval se jí přímo do očí.
"Ano" byla z něj úplně mimo.
"Já to řekl první takže jsem byl stejně nejlepší" zašeptal mi Harry.
"Takže teď to bude souboj o srdce" ozval se někdo od schodů.
Stály tam Luke, Ash a Cal.
"U mě ani ne jen jsem pozval D' na rande abychom se více poznaly" ozval se Liam.
"Já se chci sám pobavit se Zuzkou. Je s ní sranda takže u mě asi taky ne" ozval se i Louis.
Potom už se neozval nikdo. Kluci sledovaly Harryho který si ladně položil svou ruku na mé rameno. Zmateně jsem se na něj podívala.
"Jak už jsem řekl Kimi. Jsme přátelé, ale já bych chtěl něco víc a budu se o to snažit než si vybere " přitáhl si mě blíž k tělu.
"Kim je moje a vždycky bude, Tak mě neser Harolde a najdi si jinou" přišel k němu a strhl ze mě jeho ruku.
"I jedno rande může všechno změnit. Potom se uvidí" s tímhle odešel.
Luke byl celý napnutý a rudý vzteky. "Počkej tady" pohladila jsem ho po ruce a šla do obýváku.
"Kde je Niall?"
"Přijde později zdržel se ve městě,ale nebo zatím je pohlídáme tak už běž" popohnal mě Liam.
"Díky" šla jsem zpět ke dveřím.
Luke se ani nehnul pořád byl stejně naštvaný. Pohladila jsem ho po tváři.Trošku se uvolnil.
Ostatní už zřejmě odešly a byli jsme tu jen mi dva. Měl na sobě černé skinny a k tomu bílé tričko .Přes něj černou koženou bundu.
"Už se nezlob. Nesmíme si tenhle den zkazit. Náš den " přiblížila jsem se k němu a políbila ho.
Celý se uvolnil a objal mě kolem pasu. Začal spolupracovat a tím byl náš polibek krásnější. S tím polibkem přišly staré krásné vzpomínky.
"Nesmíš se nechat vždycky tak vyprovokovat" otřela jsem se o jeho nos svým.
"Já vím, ale nenávidím když se tě někdo dotýká. Potom mám chuť vraždit. Jsem prostě žárlivý ,ale každý kluk by tohle dělal kdyby byl s tebou" konečně se usmál.
"Tak pojď ty můj vrahounku " nastavil mi ruku a já tu svou vložila do jeho.
Propletly jsme si prsty a šli k jeho autu.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...