Aslinda hepimizin hayatinin bi aninda soyle birsey vardir kalbiniz ciglik atar bagirir ama kimse duymaz sizden baskasi hissetmez hani o dunyanin en kotu hissidir ya abi elinden birsey gelmez susmaya calisirsin icin kan aglarken gozlerinizde bi isik daha soner gerci hangimizde bi isik yoktu ki sondurduler butun isiklari karanlikta kaldik be abi belkide bu yuzden geceler cok kotu geliyor bize biz zaten onun icindeyiz yasiyoruz gormeye ne gerek var dercesine uykusuz gecelerimiz kul tabagindan sigara izmaritlerini bizde istemedik elbette kim ister ki ulasilamayan numaralar senin kokunu getirmeyen ruzgar iste durum tam burda basliyo aslinda senin kokun dunyanin en guzel kokusuydu be ben o kokuda nefessiz kaldim hani derler ya insan nefessiz yasar mi diye ben yasadim abi cok yasadim hapis oldum orada seni kalbime hapis ettigim gibi aslinda bu aralar dalginim cok fazla sigaraya sigara uzattim derdimi anlatirken yalnizligin dibine vurdum ben galiba en dipteyim.
Ne ara bu kadar gucsuzlestim ben sanki kolumu kaldirmaya halim yok canim bedenden cekilmis gibi hissetmiyorum bir cok seyi kalbimi mesela o kadar bagirdiki cilgiklar atti ki susturdu kendini etkisiz hale getirdi belkide artik gercekten kalpsiz biri olmusumdur yasarken olumu tattim galiba insan gercekten farkli bi hale geliyor yasarken olunce.
Sol yanimda bir aci var suanda oylesine guclu ki nefes almakta zorlaniyorum galiba cok hasta oldum tum ruhum benligim bende degil sende kaldi galiba bana kalbimi geri verirmisin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIRDIM AMA KİMSE DUYMADI SESİMİ
القصة القصيرةHer bölümde biraz sen Biraz biz kısaca hepimiz