Det var en gang 2 sardiner, den ene het Kåre og den andre Het Knut. De bodde i en sjø, det var det mange fisker men de var alltid sultene. De var de største sardinene man kunne finne. De spist alt og alle. En dag møtte din en annen sardin, de holdt på og spise han men da sa han jeg heter Karl gjorde de ikke det. De lagde en Badass 3 kløver og kalt seg for kkk. De hadde en regel og det var og spise det de kom over.
En dag så de en hai. Knut distraherte den da de 2 andre tok et bakholdsangrep og begynte of spise han. De dro han med seig (fikse joke) til stede dems og begynte og eta på. Men en dag kom en stor fiske båt som het båtten #NEMOERELSK og fanget dem. De ble triste, men siden de ikke var de enste sardinene inn der begynte de og spise alle de andre. Når de som eide båtten så fangsten var de sure siden det var bare 3 fisker der.
De tok de 3 fiskene i en bolle og hadde dem som kjele dyr. Knut ble sulten, Kåre ble sulten og Karl ble sulten.
Alle begynte og spise hverandre siden de rett og slett ga faen. Det endte med at alle døde.
Noen sier at i store bølger kan man fortsatt høre den smatte imens de spiser. Så pass deg om du er en fisk ute på havet. kanskje akkuratt DU møter på gjenferdene deres, og da er det ingen kjære mor lille venn.THE END