Szeptember 2.Kedd
Reggel egy kicsit elaludtam,ezért késésben voltam. A hajamat gyorsan copfba fogtam fel, majd felkaptam a fehér alapon piros virágos ruhámat és már rohantam is a suliba.
A lépcsők előtt már ott álltak a fiúk és Laura is. Éppen nagyot nevettek valamin mikor odaértem. A srácok rám néztek, de utána folytatták tovább a beszélgetést, mi pedig bementünk a suliba.
-Antai-Kelemen Bianka azonnal gyere ide! -ordított rám Máday. Mikor odamentem a vonalzóval megmérte a szoknyámat, a házirend miatt.
- Szerencséd van.-mondta már nyugodtabban az ig.helyettes asszony.
-Azta ez az asszony teljesen bolond.-mondta Lala halkan. A szekrényünkből kivettük a felszerelésünket, aztán megnéztük a szórólapot,ami kiesett a szekrényünkből. A jövőheti nyílt szakkör listája volt az.
- Te mész valamelyikre?-néztem fel a lapból.
- Hát én megnézem a színjátszókört. Te?
-Én megnézem az olvasókört, bár nem vagyok biztos, hogy fogok egyáltalán valamilyen szakkörre járni.-válaszoltam. Hirtelen megszólalt a figyelmeztető csengő, mi meg elindultunk a nyelvi előadóba, angolórára. A teremben három négy személyes pad volt. Én a középső padba ültem. Mellém Laura, a másik oldalamon pedig Kati foglalt helyet. Mögöttünk pedig Balázs,Csongor,Dani és Ádám foglalt helyet. Elkezdődött az óra. Lakatos Gábor lett az angol tanárunk. Az egész óra azzal ment el, hogy mindenkitől megkérdezte,mennyire tudnak angolul, aztán el kellett mondanunk a nyarunkat. Érdekes óra volt, már amennyire lehetett. A szünetben a fiúkkal beszélgettünk.
- Bia, honnantudsz ilyen jól angolul?-kérdezte Ádám.
-Hát, ha az ember minden évben többször is sok időt tölt Amerikában, az meglátszik rajta.-vontam meg a vállam.
- Az menő lehet.-mondta elképedve Csongor.
- Az, de siessünk mert elkésünk Kardos órájáról.- szólalt meg Lala, miután meghallottuk a figyelmeztető csengő.
Irodalom órán mindenki kusban ült a helyén, mert mindenki félt megszólalni. Az egész osztály hallott Kardos hírnevéről. Még én is hallottam dúrva dolgokat róla apától. Viszont, szerencsére csak az év menetéről beszélgettünk (khm.. vagyis beszélt) egész órán.
A szüneteket szinte mindig a fiúkkal töltöttük. Suli után hazaindultunk Laurával, majd a kapunkban elköszöntünk egymástól. Felmentem a szobámba és gyorsan megcsaináltam a leckéimet. Utána bekapcsoltam a gépem és felnéztem a facebookra. Négy barát jelölésem volt. Ádámtól, Csongortól, Balázstól és Danitól érkeztek a jelölések. Gyorsan visszajelöltem őket és kikapcsoltam a gépem. Végül anya szólt, hogy menjek le vacsizni. Az asztalnál Boti elmondta milyen volt a napja. Miután befejezte a sztoriját nekem is el kellett mesélnem a napom.- Örülök, hogy jól telt a napod.- mondta anya. Vacsi után még olvastam egy kicsit utána lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Szent Johanna Gimi [SZÜNETEL]
Teen FictionEz a történet Reni és Cortez gyerekéről Biankáról fog szólni akinek szintén a naplóját fogjátok olvasni. Itt a többi szereplőnek a gyerekei is benne lesznek, de nem mindegyik. Bia az anyukájától örökölte az okosságát,szorgalmát és szintén szeret olv...