o gün pikniğe gidecektik çok mutluyum bu arda ben kenny merhaba arkadaşlar babam annem ben ve küçük kardşim cony ( erkek ) ile ... bu arada babam iş adamı yani zengin oyüzden jipimiz var neyse. yola çıktık çok eğlenceliydi manzara izlemek. geldik piknik alanına annem mangal eşyalarını çıkardı babam mangal ateşini ayarladı ben ise küçük kardeşim cony' e bakıyordum çok eğleniyorduk birden bi ses geldi çok korktuk hele ben nerdeyse kalp kırizi geçirecektim bi baktık ki yıldırım çarpmış oh dedim rahatladım ama hiç yıldırım sesine benzemiyordu neyse... sonra yağmur yağmaya başladı mangalı hemen yedik bikaç tane ıslandı tabi babam onları yağmur durduğunda hemen bir ateş yakıp tuttu ve kendi yedi hiç birimize de vermedi :) sonra yağmur yağdığı için pek eğlenemedik o yüzden yarın bidaha gelecektik erkenden arabaya bindik ve eve gittik çok uykum gelmişti arabada uyumuşum babam beni yatağıma taşımış sonra sabah oldu uyandım erkenden babama ve anneme gitmiyomuyuz dedim o arda telefon çaldı babamın arkadaşı idi arkadaşı bizi evine çağırıyormuş babam dediki malesef bugün pikniye gidecez dedi babamın arkadaşı adı ne piknik yerinin dedi babamda gökkuşağı ne olduki dedi babamın arkadaşı nee ! sakın gitmeyin dedi babam niye dedi babamın arkadaşı ora hayaletli orda bir mağara var sakın oraya girmeyin orası hayaletli dedi babam ama biz dün gittik dedi babamın arkdaşı sizin şansınız varmış dedi babam telefonu kapattı hepimiz çok şaşırdık ben biraz korktum gerçekten hayalet diye bişey varmıki dedim bugün pikniye gitmedik hem gitmek istemiyordum hem gitmek istiyorum ne acayip şey yaa bilgisayarımla oynarken yine bir ses geldi ama bu sefer yıldırım değildi sonra geçdi ama babam çok telaşlıydı annem kardeşim ve benim için korkuyodu neyse babam yarın olunca o maraya gidip ne olduğa bakacaktı annem kızdı gitme ya sana bişey olursa ben sana ne yaparım dedi babam da ooflayarak tamam dedi sonra hepimiz uyduk ben uyandığımda babam gidiyodu hemen yetiştim nereye gidiyon dedim babama babam hiç dedi bende mağaraya gidiyon demi dedim babam evet ama annene söyleme dedi bende bende gelecem yoksa anneme söylerim dedim babamda hayır dedi bende tercih senin dedim babama babamda of neyse gel dedi yola cıktık. gelmiştik o korkunç yere... annem kalktığında beni ve babamı merak etmiş. bizi ardaı babam cevap vermedi sonra biz mağaraya girdik çok karanlıktı neyseki elfenerimiz vardı duvarlarda hep kuru kafa işaretleri vardı çok korkunçtu burası birdenbire yer salandı sonra kırılmaya başladı biz hemen koşup çıkmaya çalışıyorduk ki ben aşşağı düştüm ve babam beni orada bırakıp gitii çok korkmuştum aynı zaman da üzülüyordum neyseki benle beraber elfeneride düşmüştü etrafıma bakındım off ben burda kalamammm.
EVET ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMÜNÜ YAZDIM NASIL NASIL OLDUĞUNU YORUMLARA YAZABİLİRSİNİZ.
SAYGILARIMLA
ASYA AYAZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kenny
Horrorkenny bir zengin çocuğudur bunlar bir gezmeye giderken kenny nin başına büssürü şey gelir