7. What's wrong Harry?

12 1 1
                                    

„Harry moc se ti omlouvám, jsem blbá. Prosím zapomeň na to co se včera/dneska stalo." myslela si, že se na nic zlobím.

„Lilly, v klidu, nic se nestalo. Jen nemám tucha jak sis sundala ty šaty." nejspíš si to neuvědomila ale seděla naproti mně jen v podprsence. Musím uznat, že je krásná. Uvědomila si to a rychle si vlezla pod peřiny.

„Já se vzbudila 3:45 sundala jsem si je. V šatech se spí blbě." poukázala na šaty a já se musel zasmát.

„Dobře." pobaveně jsem jí dopověděl.

Lilly's pov:

Bylo mi strašně trapně, když jsem si uvědomila, že on spal, já mu ležela na hrudníku, skoro nahá a ještě poblitá. Fuj.

„Harry, je mi to blbý, ale nemohla bych se u tebe vysprchovat? Strašně sama sobě smrdím."

„Jestli chceš, tak klidně můžeš. Ale nemáš tu nic na sebe, krom těch šatů, které jak tak hádám, jsou zralé do pračky." řekl a já si to v tu chvíli uvědomila. V čem pojedu domů?

„Aha, no nic, tak sprchu asi nechám na doma no." ve skrytu duše jsem doufala, že mi třeba půjčí nějaké tričko a tepláky. Stalo se.

„Nebo ti půjčím nějaké tričko a boxerky. Tepláky tu nemám, promiň." pozastavila jsem se nad výběrem oblečení. Boxerky?

„No, řekl bych, že tobě budou jako kraťasy." zasmál se a vydal se na cestu ke skříni. Podal mi oblečení a já mohla konečně do sprchy. Zamkla jsem dveře koupelny, pustila vodu a začala hledat ručník. Jeden ležel na stolečku. Voda byla akorát tak jsem se vysvlékla a vlezla do sprchové koutu. Našla jsem tam ovšem jen jeden sprchový gel a šampon. Samozřejmě oba pánské. No co už.

Hotovo. Vypla jsem sprchu a vylezla ven. Okamžitě mnou otřásla zima. Zabalila jsem se do ručníku a utřela se. Navlékla jsem na sebe Harryho věci a vyšla zpět do pokoje. Otevřela jsem dveře do pokoje. Harry spal. Rozhodla jsem se hledat svoje věci. Pomalu jsem procházela pokojem, konečně, moje psaníčko leželo na gauči v předsíni. Vytáhla jsem z něj telefon, páni. 10 nepřijatých hovorů a 5 SMS zpráv. Rozhodla jsem se to nechat být. Pak to s ní vyřídím, nějak, snad. Lehla jsem si zpět do postele. Zakryla jsem se a ještě chvíli se koukala po pokoji. Bylo 9:30. Usla jsem.

„Lill? Nerad tě budím, ale zmeškáme snídani." pohladil mě po rameni.

„Ach jo. Kolik je hodin?"

„No čtvrt na jedenáct, snídaně končí o půl."

„Já nemám hlad, strašně mě rozbolela hlava, běž se nasnídat já mezitím vypadnu." přetáhla jsem si peřinu přes hlavu a pokoušela se usnout.

„To ti nikdo neříkal, ale když chceš, tak proč ne, jen by mě zajímalo, jak v tomhle pojedeš domů. Ještě s těmi stylovými podpatky. Vypadalo by to kouzelně. Tričko o nejmíň pět velikostí větší, boxerky místo kalhot, přírodní rozcuch. No jak chceš, nebráním ti."

„Harry.. To snad ne. Ach jo. Odvezeš mě prosím?" mluvila jsem do peřiny.

Harry's pov :

Byla neuvěřitelně roztomilá. Když se jen tak převalovala v té posteli a snažila se uniknout bolesti hlavy.

„Tak já si tam skočím a kdyžtak ti něco přinesu, ano?" věděl jsem, že mě neodmítne, vstal jsem a potichu opustil pokoj. Před pokojem ležela obálka, pomalu jsem ji zvedl a otočil. Byl na ní nakreslený křížek. Pomalu jsem ji otevřel a koukl dovnitř. Byla tam Lilly, jak zvrací a jak já ji nesu do pokoje. Doprdele, co to zase je! Zvedl jsem telefon a vytočil číslo Liama. Když telefon zvonil, nervózně jsem chodil sem a tam po chodbě.

„Nazdar kámo. Mám průser." řekl jsem ihned jak to vzal.

„Co je? Ještě spíme!" byl hodně mimo, ale já to s někým probrat potřeboval.

„Když jsem vyšel z pokoje, na zemi ležela obálka a v ní jsou fotky mě a Lilly."

„A co je na to zlýho?" otázal se.

„No víš, ona je tam když zvrací a já jak ji nesu do pokoje. Ona byla strašně mimo, ani nešla, takže to vypadá, jako kdybych ji chtěl otrávit, nebo něco hodně tomu podobnýmu."

„Jo kámo, tak to ti upřímně nezávidím, každopádně zavolej na Modest." řekl, my se rozloučili a já sjel výtahem dolů. Jídelna byla prázdná, takže jsem si tam nabral všeho tak akorát a mohl jsem se vrátit.

x

„Lilly? Jsi vzhůru?" nechtěl jsem ji budit, ale měla by se najíst. Ležela rozvalená přes celou postel. Polechtal jsem ji na noze. Nic. Tak jsem zvýšil kalibr. Polechtal jsem ji pod paží. Nic. Začal jsem ji hladit po rameni.

„Hmmmm." zabručela a spala dál.

„Lilly, potřebuju ti něco ukázat, je to důležité." otevřela oči a začala si je šmudlat (třít, kdyby náhodou :D). Předložil jsem před ni fotky. Chvilku se na ně dívala a pak se rozbrečela. Byl jsem mírně mimo z její reakce.

„Proč. Zase. Já?!" sedla si a já ji objal.

Lilly's pov :

Harry mě objal, nebránila jsem se. Proč taky. Jeho silné paže mě k sobě přitáhly ještě víc.

„Harry, co s tím budou dělat?" utřela jsem si oči a položila hlavu na jeho hrudník.

„Nejspíš to otisknou do novin a časopisů. Ale neboj, pak už si na to nikdo nevzpomene." to mě teda uklidnil.

„Lilly, promiň, musím jít zavolat do Modestu a nějak to vyřešit. Hned přijdu." odtáhl se a odešel. Slyšela jsem ho jak telefonuje na chodbě. Dneska jsem nic nechtěla dělat, jen ležet. Usla jsem. Zase

„Lilly! Vstávej! Musíme okamžitě do Modestu. Něco se stalo." zakřičel a já se ho lekla.

__

Enjoyyyy! :)

Ann :)

Newspaper H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat