Беше обикновен съботен ден- станах, оправих се и слязох долу да закуся. От атмосферата усетих, че нещо не е наред. Обикновено родителите ми бяха усмихнати и си говорехме всички заедно всяка сутрин, но този ден беше някак си различен и ги попитах какво не е наред.
-Скайлър. - каза майка ми. - Сигурно няма да се радваш да чуеш това, но получих нова работа във Южна Корея. Ще трябва да се преместим там. Заминаваме утре.
-Какво?! Утре?! Толкова скоро? -аз се учудих и изпитах смесени емоции от гняв, тъга и обърканост. - Нима ще трябва да се разделя с приятелите си?
-Слънчице. - каза баща ми. - Знам, че си разстроена, но така стоят нещата.
-А къде ще уча? - попитах аз.
-Записахме те в много престижна академия в Сеул. - каза майка ми.
-Да, там ще те образоват много добре. Учителите са добри, не дават трудни домашни. Ще ти хареса там. А, и, храната е добра. - каза баща ми като си наместваше вратовръзката.
-Миличка, с баща ти отиваме на работа. Ще се върнем в 17:30ч. И не забравяй да си изчистиш стаята. - каза майка ми, като излизаше от вкъщи.
След като двамата отидоха на работа, отидох в стаята си и започнах да я чистя. След като свърших, се обадих на Амбър и Рейчъл да се срещнем в парка.
В парка:
Разказах им подробно разговора с родителите ми.
-Какво?! - възкликнаха Рейчъл и Амбър. - Ще се местиш?!
-Много съжалявам. - казах аз, като за малко не се разплаках.
-Кога заминаваш? - попита Амбър.
-Утре. - отговорих аз.
-Утре ли?! - възкликнаха отново момичетата. Толкова скоро?
-Не можеш ли да останеш тук при леля си? - попита Рейчъл.
-Не, всичко е уредено. Ще уча във "престижна академия" в Сеул. - казах аз.
-Не мога да повярвам, че се разделяме. - каза Рейчъл със тъжен глас.
-Имаме само един ден, нека да не го пропиляваме. - каза Амбър.
-Права си, Амбър. Не може просто да седим тук и да тъгуваме. Трябва да прекараме цялото си време заедно, като за последно. - каза Рейчъл, като подкрепи Амбър. Ще си вземем пица, ще гледаме кино, ще клюкарим за Никол.
YOU ARE READING
I need U
FanfictionСкайлър е американка, чието семейство се премества в Южна Корея. Приета е в престижна академия е Сеул, където си намира 3 най-добри приятелки- О Ха Ни, Су Юн и Кюнг Ми. Започва да харесва момче от нейния клас, на име Джингкук-най-популярното момче в...