- Oare cine e ? O intreb pe Allison ,auzind claxonul de afara .
- Sigur sunt baietii .. Hai , esti gata ?
- Mamaaa !!! Pleeec . Vin-o te rog la usa .
- Imediat Brook , numai tipa ! Mi-am dat ochii peste cap si am asteptat sa se 'prezinte' odata , ca sa putem pleca .
- Oo draga mea , prima data cand pleci departe departe singurica ..
- Mama .. Sunt cu inca 3 persoane .. Hai gata cu prostiile astea , te iubesc , te sun cand ajung !
- Si uite-o : fetita mea mica imi zice doar te iubesc si ca ma suna cand ajunge ..
- Dar ce mai vrei? Sa vorbim pe skype si alte prostii ? Mama se uita la mine confuza , crezand ca ' chiar vorbesc serios . Ofof..
- Mama , glumeam . Am imbratisat-o si i-am dat un mic pupic , asteptand sa primesc si eu la randul meu unul de la mamica mea .
- HARRY !? Vin-o aici !
- Shh mai incet , se uita toti la noi .. Ce e!?
- Nu ma "shh-i" pe mine ! Cum adica ce e ?! Ar trebui sa stai cu mine pana intram in acel avion , nu sa te plimbi prin tot aeroportul , lasandu-ma aici singura !!
- Iubesc aeropoartele.. Zise Harry facand ochii cat cepele .
- Cuțu dragut , trebuie sa stai aici cu Brooklyn , ok ?
- Ham . Harry incercase sa scoata un sunet cum fac catelusii dar nu prea i-a iesit .. , muscandu-ma de gat si sarutandu-ma pe obraz .
- Doar atata poti !? L-am tras de tricou , sarutandu-l tandru , incercand sa-mi fac "acces" limbei mele in gurița lui . Mi-a dat voie , dar momentul romantic a durat putin , Allison batandu-ma pe umar.
- Aici este un aeroport , hotelul Marriot este langa , wanna book a room ?
- Mai taci ..
Am ajuns la poarta unde trebuia sa ne imbarcam . Allison a mers pana la toaleta , iar eu am ramas din nou singura , Harry mergand impreuna cu Ben , ca sa ia ceva de mancare .
Poarta se deschise , iar noi aveam la dispozitie 1 ora ca sa intram , doar ca ceilalti nu s-au intors inca . Au trecut 20 de minute de cand au plecat , iar asta nu e bine . Cat poate sa-i ia lui Allison sa faca un mic pip ? Si lui Harry sa ia un sandwich ? Ughh !! Nu pot sa cred ! Daca pierdem acest avion ma impusc . Ca sa fiu sigura , daca s-ar intampla sa ramanem aici din cauza lor , m-am dus sa vad cand ar fii urmatorul zbor .
- Buna ziua , puteti sa-mi spuneti cand ar fii urmatorul zbor spre Miami ? (mergeam spre Miami , iar de acolo cred ca mergem direct spre Hawaii.)
- Lasati-ma sa verific , doua secunde.
- Sigur .
- Deci ...domnisoara...!?Acea persoana incerca sa dea de mine , dar eu eram cu capul in nori , incercand sa dau de Harry sau oricine raspundea .
- Da , ma scuzati. Spuneti .
- Urmatorul zbor va fii la 11 jumate , asta inseamna ca daca nu il prindeti pe acesta , trebuie sa asteptati 12 ore .
- Caatt !? Trebuia sa astept pentru al naibii avion 12 ore . 12 ore de stat in acest aeroport de CACAT , cu 5 magazine in el si un restaurant !?
- Domnisoara ? Avem 30 de magazine si 5 restaurante , inafara de cafenelele de la etajul 2 . Upss , cred ca am zis acele lucruri cu voce tare .. Da .. Asta facusem ..
- Desigur , desigur.. Papa ! Mi-am intors spatele si am inceput sa alerg pana la baia in care trebuia sa se afle Allison .
- ALLISON ? ALLISOOONN !? Nimeni nu raspundea la acest nume , asa ca am iesit din putoarea aia si l-am sunat a o mia oara pe Harry . De ce nu raspundea !? El tot timpul are telefonul ala stupid langa el !
CITEȘTI
Forever young
FanfictionBrooklyn este o tanara de 17 ani ,iubita de toti din liceul ei . Ea este o fata foarte frumoasa care poate cucerii inima oricui , insa ea cauta persoana perfecta . Multi copii noi se muta la liceul ei dar unul in particular ii atrage atentia , acest...