Беше вторият ми ден в Корея. Станах, облякох си новата униформа и отидох в кухнята да закуся.
-Скайлър, развълнувана ли си за новия учебен ден? - попита ме майка ми.
-Не знам, може би малко. - отговорих, като си ядях бекона.
-Е, и това е нещо. - каза баща ми. - Слънчице, подай ми ключовете.
-В ръката ти са. - казах на баща ми.
-О, да. Вярно. Е, аз тръгвам за работа. Ще се видим следобед. Обичам ви! - каза баща ми, като целуна мен и майка ми и се запъти към вратата.
Изядох си закуската и майка ми ме закара до училище. Отидохме към кабинета на директора.
-Това ли е дъщеря ви? - попита директорът.
-Да, това е Скайлър. Скайлър, това е директор Донг Юл. - каза майка ми.
-Приятно ми е. - казах аз със нервен глас.
-Няма от какво да се притесняваш. - ми каза директорът с усмивка на лицето. - Елате с мен, ще ви разведа.
Усещах как всички ме гледаха.
-Това е физкултурния салон, а онова там е кабинетът по химия. - каза директорът, като ме развеждаше наоколо. - Това тук е класната стая.
Като влязохме в класната стая, директорът каза нещо на корейски, но като си чух името, разбрах, че ме представяше.
-Ученици, това е Скайлър. Нова е. Ученици представете се.
- Аз съм Хюн Су.
-О Ха Ни. Ще ми е приятно да сме съученички.
-Мин Ки.
-Юнг Нам.
-Су Юн.
-Кюнг Ми.
След известно време момче влезе в стаята.
-Много съжалявам, че закъснях. - каза момчето, като се поклони.
-Спокойно, Джунгкук. А, това тук е новата ни ученичка. Казва се Скайлър. Ще говориш с нея на английски, понеже не е от тук.
-Здравей! Ще се радвам да сме съученици.
- каза Джунгкук, като се поклони и двамата отидохме на местата си, а аз седях до него.
Малее! Егати сладура! Първото нещо, което ми хареса.
Часът свърши, а аз си останах на мястото, защото отново имахме час тук. Три момичета се запътиха към чина ми. Помислих си: "Ау, не! Сега какво? Надявам се да не са като Никол."
YOU ARE READING
I need U
FanfictionСкайлър е американка, чието семейство се премества в Южна Корея. Приета е в престижна академия е Сеул, където си намира 3 най-добри приятелки- О Ха Ни, Су Юн и Кюнг Ми. Започва да харесва момче от нейния клас, на име Джингкук-най-популярното момче в...