Part 16

358 25 2
                                    

Опитах се да отворя очи,но не можех! Беше доста трудно, сякаш се опитваш да вдигнеш огромна скала. Опитах се да се изправя,но и това не можех, а дишането ми бе затруднено. Къде по дяволите бях в момента? Сигурно съм мъртва и още съм в процес "преминаване отвъд", научих някои неща за мъртвите от "Шепот от отвъдното", и смятам,че съм готова да премина през светлината или както там се нарича. Чувах някакво пиукане и заглъхнали гласове. Не усещах нито една клетка в тялото си,сякаш само мозъка ми функционира. Бях като развалина,като стар автомобил в автоморга,сякаш бях донор,защото буквално тялото ми не работеше. Опитах се да се изправя и пак неуспешно,но когато някой хвана лявата ми ръка, тръпки минаха по-цялото ми тяло,след това чух глас,който същност ми беше не познат? След това чух и какво ми говореше,защото беше сигурно на метър разстояние. Вслушах се в думите му. Макар да не знам,защо ще ме интересува какво си дрънка тази откачалка,която незнайно как ме е открил или,защо по дяволите държи ръката ми.

-Хей,знам, че не ме чуваш или не можеш да ме видиш,или не можеш да ми проговориш,но исках, и копнеех да ти кажа тези неща,мамка му!  От месец стоя като ненормалник в тази шибана болница и ти говоря неща,които ти надали ще чуеш или някога ще чуеш,но наистина съжалявам! Аз...аз те обичах,За бога! Обичах те и бях най-проклетото копеле,за дето се държах като боклук с теб и не оценявах това,че те имам. Единственото, което ме интересуваше бях аз,защото съм един шибан егоист,който не помисли ти как се чувствах. И ако това е последния ни разговор не знам бих ли продължил живота си без теб! Защото Сара,аз съм безкрайно влюбен в теб и никога не ще те забравя или ще си простя нещата, които ти причиних! Обичам те, любов моя! -След това признание устните ми изтръпнаха и за миг почувствах някаква топлина,но бързо си отиде,защото въпросния господин,който според гласа му е мъж, каза едно последно "Сбогом,Сара"  преди да си тръгне затръшвайки вратата. 

Лежах в мисли,как този е идвал цял месец,като за пръв път го чувам! Явно само слуха ми е наред. Но после мислих,и мислих, и мислих! Но един въпрос измъчваше главата ми.

"Коя по дяволите е Сара?"

Новата глава е тук и много се надявам да ви е харесала, защото се старах, и макар че стана малко кратка. То това е, защото съм запазила по-доброто за по-нататък!

Довиждане приятели! 😘 😍

Only You In My Heart (C.D.)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon