To się nazywa nominacja, tak?

134 10 3
                                    

Także ten, jakies 4 osoby już mnie nominowały do tego kjuandej nie za bardzo wiem o co w tym chodzi w sumie ale mam pytania to sobie na nie odpowiem bo czemu nie. W sumie chyba było ich wiecej ale teraz juz nie moge znaleźć wiec mam tylko te.

1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. 15

2. Ostatnio? Copy Paste - J.R, Wake me up - E.S i Wiatr - Taco 😂 ale piosenki w których zakochałam się jakis czas temu i wydaje mi sie że moge słuchać ich bez konca to: Baby came home 2/ Valentines i Silhouette - The king's parade

3. Niestety nie znam się na psychologii ale polecam Breaking Bad 😂

4. Coś kreatywnego.

5. Jesse Rutherford lol

6. Najpierw tylko czytałam ale jakos w żadnym ff nie mogłam znaleźć części siebie ( jesli rozumiecie o co mi chodzi ) wszystko kończyło sie tak samo, żadnych zaskoczen i niespodziewanych zakończeń, dlatego zaczęło mnie to juz nudzić. I wlasnie wtedy wpadłam na pomysł URMB, cały przebieg akcji nakreśliłem sobie jeszcze przed pisaniem i zaczęłam pisać. Teraz jak to czytam to mi słabo i wciąż coś poprawiam no ale cóż. ,,Jesteś tak dobry, jak twoja ostatnia praca"

7. Uwielbiam książki Jakuba Żulczyka i to wlasnie chyba one najbardziej mnie inspirują, jeżeli chodzi o pisanie oczywiście, a na codzien to... No napewno Jesse, ale ostatnio zaczęłam bardzo interesować się siostrami Carlson, w sumie w szczególności Sydney, i cały czas śledzę jej instagram wyłapując nowe pomysły na outfity itd. Bo moim zdaniem niektore z jej zestawów są świetne.

8. Pianino i Gitara ( szkoła muzyczna I stopnia, dalej mi się nie chciało...)

9. No. I na to pytanie czekałam. Jakis czas temu przeczytałam ,,Wake me up" julkaszmulka i     byłam pod ogromnym wrażeniem. Historia jest tak piękna, wsztstko jest dopracowane i dopięte na ostatni guzik, fakty swietnie połączone (szczególnie z druga częścią o której zaraz wspomnę) bohaterowie maja swój widocznie przydzielony charakter i swietnie można się wczuć w te historie. Cała koncepcja opiera sie na piosence Eda Sheerana wlasnie Wake me up ktorej wczesniej w ogole nie znałam. Zagłębiłam się w tekst dopiero po przeczytaniu ff i byłam totalnie oczarowana tym jak zdolnym trzeba byc zeby napisac książkę na podstawie piosenki i na dodatek - zrobic to cholernie dobrze.

Pózniej znalazłam ,,When we were young" czyli drugą część i można powiedzieć, że zakochałam się na nowo. Dalsze losy chłopaków i nareszcie - szczęśliwe zakończenie i uwaga - jedno z niewielu ff ktore mimo zakończenia i tak zawładnęło moim sercem. Czytam WMU teraz drugi raz i można powiedzieć że uśmiech mi nie schodzi z twarzy. POLECAM KAŻDEMU, autorka zasługuje na to w 110%.

10. Z Warszawy.

Teraz powinnam kogos nominować tak?

Horanwaslame kochanie poproszę odpowiedzi w Jestes moim bratem + czekam na nexta 💞💞 btw wiesz ze to juz ma prawie 1k 😂? To straszne 😂😂

BLUE IRIS | Jesse Rutherford ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz