Als mijn wekker gaat word ik kreunend wakker. Als ik uit mijn bed stap loop ik naar de badkamer en zet de douche vast aan en maak mijn tandenborstel klaar en poets mijn tanden. Als mijn tanden zijn gepoets stap ik onder de douche en was mijzelf met mijn zwitsaldouchegel. Ik was het zeepsop eraf en doe de douche uit. Ik droog me af en pak van de badkamer deur mijn badjas af en trek hem aan. Ik loop naar beneden en maak ontbijt en zet een kop koffie. Met mijn bord en bekker loop ik naar de woonkamer en zet de tv aan en ga op de bank zitten. Als ik net zit hoor ik dat ik een berichtje krijg. Als ik mijn telefoon ontgrendel zie ik dat het Senna is. Ik open haar bericht waarin staat: GoodMorning lieverd, hoe was het gisteren met Brain?? Ik glimlach naar mijn telefoon en beantwoord haar berichtje. Leg mijn telefoon weer weg en eet mijn broodje verder op en drink mijn koffie op. Als alles op is loop ik terug naar de keuken en zet alles in de vaatwasser, en loop weer naar mijn kamer om me om te kleden. Op mijn stoel heeft mama mijn werkbroek gelegt dus die pak ik van mijn stoel af en trek hem aan. Uit mijn kast pak ik een witte blouse. Uit mijn schoenenkast pak ik mijn werkschoenen en loop met mijn schoenen in mijn hand naar beneden. Ik trek mijn schoenen aan en pak mijn jas van de kapstok, uit mijn jaszak pak ik mijn oortjes en plug ze in mijn telefoon en zet de muziek aan. Snel gris ik mijn sleutel van tafel en loop naar de voordeur en sluit heel voorzichtig en loop naar mijn auto. Ik stap ij de auto en start hem en race weg naar het hotel. Als ik het hotel binnen loop zie ik louis al staan bij de receptie. Hij grijnst breed naar me en ik loop naar hem toe. "Jaja ik houd me aan me afspraken." Zeg ik hem en loop naar de balie. "Geef mij straks maar je rekening en ik betaal jou ontbijtje." Zeg ik hem en glimlach naar hem.
Zoals ik al dacht komt louis naar me toe en geeft me zijn rekening. Ik betaal netjes zijn rekening. Tegen de middag zit mijn dienst erop en loop ik naar mijn auto. Ik maak de auto open en start hem. Ik race naar huis. Als ik thuis aan kom open ik de deur en kijk eerst of iedereen wakker is, en ja iedereen is wakker dus roep ik door het huis ik ben thuiss.
"Hee schat, hoe was het oo het werk?" Vraagt mama nieuwesgierig terwijl ik op de bank ga zitten en mijn schoenen uitdoe en naast de bank gooi. "Jaa was wel gewoon goed, hoe was het hier?" Vraag en beantwoord ik mama. "Goed hoor, papa en Daan gaan vandaag een weekje naar londen om een mannenweekje te hebben. Dus als je die nog wilt zien moet je ff naar de schuur lopen en hun gedag zeggen" zegt mama. Ik loop op mijn badslipper naar de schuur en zie dat ze al bijna de auto in stappen. Ik tik papa aan en geef hem een knuffel een kus op zijn wang, bij Daan doe ik precies het zelfde. Ik zeg huj gedag en loop de schuur weer. Ik zwaai ze uit tot ze uit mijn zicht zijn verdwenen en loop weer naar binnen naar mama toe. Mama stelt voor dat we vanavond uit eten gaan om een meidenavond te hebben. Dat vind ik een goed plan dus ga ik douche en mijn haar wassen. Als ik klaar ben met douche. Loop ik naar mijn kamer en zet de muziek op zn hardst aan en zing uit volle borst mee. Uit mijn kast pak ik een spijkerbroek en een wit shirtje. Snel trek ik dat aan en loop naar beneden. Ik laat mijn gaar fohnen door mama. Als mijn haar droog is gaan we. Ik trek nog snel mijn schoenen en jas aan en ren dan snel achter mama aan naar de auto. Als we aan komen bij het restaurant maakt een man de deur voor ons open en begeleid ons naar onze tafel. Mama en ik bestellen wat te drinken en wat te eten.
Als we laat in de avond thuis komen loop ik meteen door naar mijn kamer en doe mijn pyjama aan en loop naar de badkamer waar mama haar tanden al aan het poetsen is. Ik doe het zelfde en ga daarna lekker slapen. Ik leg mijn telefoon aan de lader en zie dat Brain nog heeft geappt. Ik reageer en zet mijn telefoon uit en ga slapen.
JE LEEST
The Day That I Met You
FanfictionBo (19) is een diehard Directioner. Ze doet er alles aan om met hun in contact te komen. Maar... Wat als de jongens in het hotel verblijven waar zij werkt? Ze kan haar geluk niet op. Ze komt in contact met Niall en ervaart wat echte liefde is. Al sn...