W niewoli szatana *yaoi*

129 8 6
                                    

Cześć kwiatuszki! Dawno mnie tu nie było. Wróciłam z wyjazdu, co prawda na jakieś dwa dni, ale postanowiłam, że wrzucę tutaj kilka recenzji zanim znowu zniknę. Zapraszam do czytania!

Autor: Nir666

Opis: Mikaela, 18 letni chłopak umiera w wypadku samochodowym. Diabeł i anioł nie wiedzą zbytnio, co z nim zrobić, bo jego uczynki złe i dobre nie przeważają ani odrobinę na żadną ze stron. No i archanioł Gabriel zakłada się z Lucyferem, bo ten chce chłopaka.

Minusy:

- Prawdę mówiąc sam wysłany przez ciebie opis jest taki... bardzo zagmatwany. Nie zaczynaj zdania od "No i", nie wygląda to dobrze. Jest tu także za dużo spójników. Z tego drugiego zdania mogłabyś zrobić dwa i byłoby to bardziej czytelne.

Pozwoliłam sobie na zajrzenie do opisu pod twoją książką i muszę powiedzieć, że jest w nim kilka błędów, które musisz poprawić, bo przecież opis jest najważniejszy, ma przyciągnąc wzrok czytelnika!

A oto one:

- po między ---> pomiędzy

- Zaczynasz zdanie od spójników (W tym wypadku: "A", "Ale")

- Brak znaków interpunkcyjnych przed słowami: "co", "bo", "której" itd.

- Zjadłaś także kropkę. (Ta kroka nienawiści przywędrowała tutaj! :>)

- bohatet ---> bohater, wiem, że to tylko literówka i one się zdarzają, (mi cały czas!) ale akurat w opisie jest to niedopuszczalne! Pamiętaj opis to twoja WIZYTÓWKA!

tu jeszcze jeden przykład z opisu:

"Zły. Opanowany Ale i agresywny"

Lepiej będzie wyglądać to tak:

Zły, opanowany, ale i agresywny.

Chociaż muszę powiedzieć, że i tak coś mi nie pasuje. Może ktoś ma pomysł?

- Piszesz dosyć chaotycznie. Spróbuj nad tym popracować i zanim napiszesz, zastanów się co chcesz przekazać czytelnikowi.

Skończyłam hejtować opis, chociaż znalazłyby się jeszcze rzeczy o których mogłabym tu napisać, ale są one tak podobne, że będziesz wiedziała, o co chodzi. :)

Wow. Nigdy opis nie zajął mi tyle czasu. Przejdźmy więc dalej.

- Pytań nie kończysz znakiem zapytania, tylko kropką.

" W końcu muszę zebrać się do szkoły czyż nie."

- Na dodatek brak jakichkolwiek przecinków (także przykład wyżej). Wiem, że ostrzegałaś mnie przed tym, ale nie zmienia to faktu, że taki tekst czyta się fatalnie.

"Tak Po za tym. Może się przedstawię."

Pozwólcie poprawić mi to zdanie:

Tak poza tym może się przedstawię.

Po prostu tak. Nie wiem, jak wy, ale ja nie lubię bezpośredniego zwracania się do czytelnika, co także mnie tu trochę zirytowało.

Oceniłam zaledwie opis i pierwszą stronę czytaną na telefonie i powiem bez bicia, że ilość błędów po prostu powala, a ja nie mam ochoty czytać dalej... Może przejdźmy do plusów?

Plusy:

+ Wydaje mi się, że sam pomysł na fabułę jest bardzo ciekawy. Miałam nadzieję, że błędy znikną, a fabuła będzie taka jak sobie wyobrażam. Za to wielki plus. (chociaż nie jestem w stanie tego doczytać)

+ Opisy, zdecydowanie opisy. Gdyby nie było w nich tylu kropek zastępujących przecinków, naprawdę dobrze by się czytało :)

+ Intrygujący tytuł, zachęca do czytania.

(Przepraszam) Więcej plusów nie jestem w stanie wyciągnąć, ponieważ po prostu nie mam z czego. Nie dałam rady przeczytać. Wybacz autorko!

Myślę jednak, że po poprawieniu (chociaż) tych gigantycznych błędów interpunkcyjnych byłby to pomysł na bardzo fajną książkę!

Wywiad:

1. Skąd przyszedł ci do głowy pomysł na książkę?

Pomysł na fabułę... ogólnie miało to wyglądać tak że Mika ginie A lucyfer to ciągle wykorzystuje. Jednak nie wyszło i większość opowiadania była pisana spontanicznie. Zaczęłam jednak przez to że wymyśliłam fabułę do rp. Stwierdziłam że wykorzystam ją inaczej.

Na tytuł No cóż. Jakoś tak... Lucyfer miał z Miki zrobić sobie słodkiego kotka którego... można przelecieć w każdym momencie

2. Co to jest yaoi? Wytłumacz mi błagam, bo z czymś takim się jeszcze nie spotkałam!

Yaoi

Gatunek... romans w ktorym sa geje. Anime, manga, opowiadania.. yuri jest o less a yaoi o gejach.

Oki,bardzo dziękuję za wyjaśnienie. Zazwyczaj nie czytam mangi ani nie oglądam anime, więc pewnie stąd moja niewiedza :)

3. Czy przywiązujesz się do swojego świata, który tworzysz?

Tak nawet za bardzo. Ogólnie mam stworzony jeden świat który lekko modyfikuje gdyż gdy zaczynam pisać żyję tym światem

4. Czy Mika ma odzwierciedlenie w rzeczywistości?

Ma wiele moich cech więc chyba tak choć to tylko niewielka część. Ogólnie niezbyt.

5. Jak długo piszesz "W niewoli szatana"?

Zaczęłam bodajże w listopadzie lub w grudniu. A skończyłam w marcu.

Moja ocena: 3/10!

Życzę Autorce dużo weny. Wybacz mi za tak surową recenzję, nie twierdzę, że książka jest zła, tylko te błędy... Kiedy je poprawisz, napisz do mnie, a ja chętnie przeczytam poprawioną wersję.

Pozdrawiam,

Lavender

PS. Pierwsze dwie chętne osoby do recenzji zapraszam do zgłoszenia (TYLKO POD POSTEM Z REGULAMINEM), ponieważ potrzebuję dwóch zgłosić, aby mieć co dalej zrecenzować! Reszta zostanie usunięta. :)

 x RECENZJE! ☆ xOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz