Evde dolaşmaya başladım. Damon nasıl beni tanımadan bırakırdı kendi evinde. Evimin yolunıda bilmiyordum ve gidemezdim. Evi incelerken evin her yerinde kameralar gördüm. Damon kameramı taktırmıştı eve?
Emly!
Damon! Aman tanrım nerdeydin? Bunu diyerek ona sarılmıştım. Bunu neden yaptığımı bende bilmiyordum ama merak etmiştim işte. Ellerini biraz sonra ürkekçe ellerini belime koydu.
Emly! Merak etme.
Ondan ayrıldım.
Damon 6 saattir burda diğildin ve ben...
Biliyorum Emly! Açsın ve bana ihtiyacın var.
Aa! Şey... evet Damon istemiyorsan yapmayabilirsin. Gerçekten ben birşeyler yemeye çalıştım ama olmuyor. Yani...
Emly! Biliyorum sana söylemiştim.
Deyip bana yaklaştı.Tamam! Deyip boynuna yaklaşıp boynunu ısırdım ve emmeye başladım.
Emly iyi hissediyormusun? Dedi ben onun boynunu emerken. Geri çekildim.
Damon sen sanırım şey sen bana iyi geliyorsun.
Bana doğru eğildi ve yanağını yanağıma sürttü. Boynuma eğildi ve öptü.
Isırırsın sanmıştım. Dedim gülerek.
Canını yakmak istemiyorum.
Damon bana yardım ettin! Neden??
Emly yardım etmeseydim ölücektin.
Biliyorum Damon! Peki şey sen nasıl kurtuldun? Yani kim sana kanını içirdi?
Hiç kimse kendim içtim.
Bir insanımı? Peki ölmedimi. Sonuçta aen vampirdin ve bana dayandın ama o bir insandı.
Emly öldürmek zorundaydım. Her neyse hala öldürüyorum zaten. Ve bunu sende yapıcaksın.
H-hayır damon! Bunu yapamam. Dedim ve biraz geri çekildim o an farketmiştim o kadar yakın olduğumuzu.
Emly sen vampirsin. Öldürüceksin ve buna alışıcaksın. Omuz silktim.
Bunu yapamam. İnsanları öldüremem bi süre senden kan içsem.
Emly hayatın boyunca benim yanımda kalamazsın. Sana kanımı veririm ama 6 saat bile dayanamıyorsun.
Vermek istemiyorsun Damon tamam herşey için saol. Diyerek arkamı döndüm gidicekken bileğimden tuttu ve kendine çevirdi. Ani hızla ellerim onun kaslı omuzlarına düştü. Burunlrımız birbirine değiyordu. Gerçekten yakışıklıydı.
Hadi henüz doymadın em. Deyip boynunu gösterdi.
Damon hayır! Gitmeliyim.
Emly hadi. Yapmıycapımı bildiğinden boynunu tırnaklarıyla kanattı. Kan akarken daha fazla dayanamayıp boynuna yapıştım. Odabi süre sonra beni kucağuna aldı. Geri çekildim ve gözlerine baktım. Masmaviydi ama dudaklarında kan vardı.
H-hayır! Diye mırıldandım duymuş olucakki dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Bu hissi sevmiştim. Daha önce kimseyi öpmemiştim. Damon açlıkla beni öpüyordu. Bende ona karşılık vermeye başladım. Dilimi yavaşca onun diline sürttüm. Ellerini göğüslerimde gezdirdi. Öpüşmemiz yavaşca büyüyordu. Göğsümü sıktığında
Ihh! Diye bi ses çıkardım. Çok güzeldi.
Ondan hoşlanıyordum sanırım! Hoşlanıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kanı
VampirHayatıma giremessin! Neden? Ç-çünki... sen bir vampirsin! Sende öylesin! Hayır vampir olmak istemiyorum. Ya ben beni istiyormusun? "B-ben şey aslında sanırım... İSTİYORUM!