Kto wie co z nami będzie w przyszłości . Każdy myśli co zrobię jeśli nie znajdę chłopaka lub dziewczyny, szczerze trzeba cieszyć się chwila nie martwić się co będzie i co było. Lubię zbierać znaczki czy jest w tym coś złego nie ale jak komuś o tym powiem wyśmieją mnie. A jak uwielbiam Lego a jestem już prawie dorosła co mam zrobić. Jestem James i jestem skromną dziewczyną która zbytnio trzyma się na uboczu , nie odzywa się do kolegów a rzadko do koleżanek. Nie muwiąc o unoszeniu ręki do odpowiedzi ,wiem że nauczycielki tłumaczą jak znasz do odwiedzi to się zgłaszaj ale jak powiem coś głupiego. I zaczna się ze mnie śmiać co wtedy tego nauczycielka mi nie zagwarantuje że nie będą się ze mnie nabijać. Jestem z osób którą mają nadwagę , rozumiem ze inaczej wyglądam ale czy trzeba mnie przezywać ,,grubą beką ,, lub ,,schabikem ,, itp. . A może ja nazywała bym ich ,, patyczakami'' itp. , ale nie mówmy o tym jak mnie tak przezywają to w szkole mi nie pomogą a przecież to właśnie tam mnie przezywają poza szkoła się nie widzimy to niema problemu . Ale szkoła to dramat, jestem skromną i zamkniętą w sobie osobą choć znam cichsze. Ocenia się nas za uczenie ,czy nauczyłeś się z matematyki ? biologii ? polskiego? itp. tylko na wf mamy czas na odpoczynek lecz jak jest skok przez skrzynie na ocene to jest jeszcze gorzej smieja się nie wiadomo za czego najbardziej w tej chwili chciała bym zapaść się pod ziemię. W tej chwili nie wiem czy nauczycielka chce mnie pogrążyć . Nie wiem czy dzieci są take wredne od urodzienia czy w nie diabeł wstępuje.
Opowiem teraz o sobie jestem brunetka, mam około 1,7 wzrostu już wspominałam o nad wadzie. Lubię luźne ale wygodne ubrania, nie na widzę spudniczek i sukienek. Ale na okazje założę , siatkówka to mój ulubiony sport. Lubię oglądać prawie wszystkie sporty czy to pilka nożna, boks, ręczna, czy nawet sporty zimowe. Mam dwie najleprze przyjaciółki i nowo poznaną mogę powiedzieć kolerzanke ma na imie Kasia a moje przyjaciółki Iwona i Kinga. Od dzieciństwa byliśmy zawsze razem , nigdy się nie kłuciliśmy . A zapomniała bym uwielbiam opiekować się zwierzętami mam nawet jaszczurkę choć wole koty. I to jest wszystko co powinniście wiedzieć . Mam 16 lat i w tym roku muszę wybrać szkołę po gimnazjalną
Napiszcie jak wam się podoba następna cześć na pewno będzie lepsza , będzie o życiu co robi w wolnym czasie i czy nadal w szkole będą ją przezywali. Jak obejrzy to minimum 10 osób i będzią 2 gwiazdki to napisze dalej.