FAZLA OKUNMA OLMADIĞI İÇİN DEVAM ETMEME KARARI ALMIŞTIM. AMA BEĞENİLERİNİZ VE YORUMLARINIZ BENİ DEVAM ETMEM İÇİN İSTEKLENDİRDİ. TEŞEKKÜRLER, İYİ OKUMALAR :)
''Bak kızım beni delirtme!'' Sabah sabah bu kalası çekmek gerçekten akıl işi değildi.
''Asıl sen beni delirtme ya. odamı kilitleyip kilitlemeyeceğimi sana mı soracağım?''
Ellerini saçlarında gezdirip derin bir nefes aldı. Kendini sakinleştirmeye çalıştığı belliydi ama ne yapayım yani bende haklıyım.
''Bu kapı kitlenmeyecek Hira''
''Kitlenecek Aras.''
''Ben şimdi çıkıyorum. Geldiğim zaman aynı şeyle karşılaşmayacağım''
''vidividividi''
''Hira!'' sesiyle irkilip kendime geldim.
''İyi be tamam!''
Kapıyı kapatıp gittiğinde kendimi yatağıma attım. Mineyi özlemiştim. Biriyle dertleşip başıma gelenleri anlatma ihtiyacı duyuyordum. Kim bilir beni ne kadar merak etmişti. Ama benim bir telefonum bile yoktu. Aras eve gelince ilk işim bu konuyu açmak olacaktı. Midemden gelen sesle yüzümü buruşturdum. Sanırım yemek yemem gerekiyordu.
Mutfağa inip dolabı karıştırdım. Birkaç kahvaltılık çıkardım. Yumurtaları da çıkardıktan sonra omlet yapmaya başladım. Meyve suyumu da doldurduktan sonra işim tamamdı. Kahvaltı bittikten sonra masayı toparladım. Cidden canım sıkılıyordu. Ev kocamandı ve ben yalnızdım. Hayır yani madem beni seviyorsun ne diye tek bırakıyorsun. Birden kapı çalınca irkilip kapıya ilerledim. Karşımda kaçırıldığım gün aniden odaya dalan çocuk duruyordu.
''Selam Hira''
''Selam'' Yüzünde beklentiyle bana bakıyordu.
''İçeri almayacak mısın?''
''ee tabi girsene''
Koltuğa oturup bana bakmaya devam etti.
''Aras sana getirmemi istedi. her zaman yanında olacakmış ve o ne zaman arasa sana ulaşacakmış''
Uzattığı telefona baktım. Allah'ım sesimi duyduğun için sana minnettarım.
''Teşekkür ederim'' Gülerek konuşmaya devam etti.
''Benden tavsiye. Sürekli sesi açık olsun. Duymadığın an ne yapar biliyorsun az da olsa.''
''Ya neden bütün psikopatlar beni bulur ya!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİFİRİ
Roman d'amour''Neredeyim ben?'' söylediğim sözleri ben bile zor duymuştum. Saçlarıma dokunan ellerle irkildim. ''Sahibinin ellerindesin zümrüt gözlüm'' Kimdi bu adam? neden bahsediyordu? peki ya ben? nerden bilebilirdim ki bu sert adamın benim hayatımın...