Κεφάλαιο 23.

217 12 2
                                    

Η σιδερένια πόρτα για ακόμη μια φορά ξαναχτυπάει. Σηκώνω το κοιμισμένο μου και πιασμένο μου σώμα απο το κρεβάτι για να δω πιος είναι. Ο Harry κοιμάται ακόμη οπότε με σιγανές κινήσεις προσπαθώ να μην τον ξυπνήσω. Ανοίγω σιγά σιγά την πόρτα και βλέπω μπροστά μου τον Alex.

"Alex,τι θες εδώ;" τον ρωτάω και μόλις σηκώνει το κεφάλι του βλέπω στο πρόσωπο του αίματα ξεραμένα και μελανιές.

"Emma,αυτοί τις προάλες στο μπαρ που τους πυροβόλησα στα πόδια,σε ψάχνουνε." Μου λέει γρήγορα χωρίς να μου πει ένα 'καλημέρα' ή 'τι κάνεις'. Κλείνω γρήγορα την πόρτα και αρπάζω το χέρι του και τον τραβάω στην τραπέζαρια. Είναι 8:00 η ώρα το πρωί και αυτή την στιγμή κανένας δεν κυκλοφορεί.

"Τι εννοείς με ψάχνουνε;" τον ρωτάω και τον κοιτάζω. Αρχίζω και τρέμω ολόκληρη απο το φόβο μου. Πρώτη φορά γίνετε κάτι τέτοιο.

"Σε ψάχνουνε γι'αυτό που πήγες να κάνεις και να κάνουμε." Μου λέει σιγά σιγά την κάθε λέξη ώστε να την διατυπώσει ο εγκέφαλος μου.

"Και σε αυτά τα σκατά με μπλέξατε εσείς. Προτιμούσα να με σκοτώσετε. Είδες τώρα Alex τι έγινε;" του φωνάζω και εκείνος με κοιτάει.

"Emma,κάποιος κρύβεται πίσω απο αυτούς. Δεν γίνετε έτσι στα ξαφνικά μετά απο μια βδομάδα να σε ψάχνουνε." Μου λέει και κάθομαι κάτω.

"Τι εννοείς; Οτι κάποιος με ξέρει και θέλει να με βρει;" τον ρωτάω.

"Ακριβώς Emma. Και τώρα σε ψάχνουνε και πρέπει να βρούμε πιος είναι." Μου λέει.

"Πρέπει να φύγεις το συντομότερο δυνατό,μέσα απο εδώ πέρα. Σίγουρα με παρακολουθούν και σε λίγες μέρες,μη σου πω και ώρες θα μπουκάρουνε." Μου λέει και εγώ σηκώνομαι απο το καναπέ και τρέχω στο δωμάτιο μου. Αφήνω πίσω στην τραπεζαρία τον Alex μόνο του και μπένω μέσα στο δωμάτιο μου. Ο ήχος της σιδερένιας πόρτας ξυπνάει τον Harry.

"Τι έγινε;" με ρωτάει και κοιτάζει το ρολόι δίπλα του. "Είναι 8:15. Τι έπαθες;" με ρωτάει και εγώ προσπαθώ να επαναφέρω τα λόγια του Alex στο μυαλό μου.

Τι εννοεί θα έρθουν απο στιγμή σε στιγμή;

Και ποιος στο διάολο με ψάχνει;

"Μπορείς να μου μιλήσεις γαμώ;" ο Harry φωνάζει.

"Harry,δε μπορώ να σου πω.." του λέω και σηκώνεται απο το κρεβάτι.

"Ορίστε πάλι Emma. Και μετά λες γιατί η σχέση μας μεταξύ μας δε πάει μπροστά. Είσαι όλο μέσα στο ψέμα. Που έχεις μπλέξει;" με ρωτάει.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Problems {H.S}Where stories live. Discover now