Grell Sutcliff

959 96 6
                                    

,,Jsem Grell! Grell Sutcliff... Sebastianův přítel," skousl si ret a zadíval se na Sebastiana, který kývl na souhlas.

,,Více, jak přítel?" přitiskl se k němu.

,,Ne," Sebastian přivřel oči a udělal krok stranou.

,,A časem?" udělal psí očka.

,,Ne," odstrčil ho.

,,Ahah, už chápu," zasmála jsem se, kdyžjsem si vzpomněla, jak Sebastian odmítal jeho návštěvu.

,,Co chápete, slečno?" zeptal se Sebastian.

,,Ale nic, sluší vám to spolu," usmála jsem se.

,,Ne, my spolu nejsme," snažil se ho odstrčit, ale Grell byl jako klíště.

Sebastian si sedl na sedačku naproti mně a Grell vedle něj. Poprosila jsem toho gothika, aby nám donesl čaj, on samozřejmě uposlechl a nechal nás tam osamotě.

,,Nom, já se asi ještě nepředstavila... Jsem Kara," podala jsem mu ruku.

On se usmál, chytl mi ruku, potřásli jsme si, ale jakmile jsem se chtěla odtrhnout, přitáhl mě přes stůl k sobě a odhrnul mi vlasy z ucha.

,,Sebastian patří mě, je ti to jasné?" tiše se zeptal.

,,J-Jo," zakoktala jsem se.

On mě poté pustil, přehodil nohu přes nohu a díval se na své nehty.

,,Ta jeho nová image...," začal větu a zadíval se na mě. ,,Dokázal bych ho obléct lépe...," přerušil oční kontakt.

,,Jenže teď je...," udělala jsem úmyslnou dramatickou pauzu. ,,Můj!" zvýšila jsem tón.

Věděla jsem, že ho to vytočí, protože se zdál být tvrdohlavý a sobecký. Navíc bezhlavě zamilovaný, a já si prostě nechtěla nechat srát na hlavu.

On se na mě okamžitě podíval, jako by mě chtěl zabít. Možná to vážně chtěl udělat.

,,Co jsi to řekla, ty lidská nicko?" řekl bez vyjádření jakékoli emoci.Bylo to bezbarvé.

,,Že si s ním mohu dělat co chci, protože teď slouží mně," usmála jsem se a ukázala jsem na sebe prstem.

,,No to tedy ne!" naštvaně se zvedl.

Já se zvedla a dívala se na něj. Obešel stůl, aby došel za mnou,ale já pořád couvala. Zrychlil tempo, tak jsem nakonec začala utíkat.

,,Mně neutečeš, ženská!" křičel, když mě naháněl po zahradě.

Já utíkala, co mi nohy stačily. Naštěstí jsem byla v tělocviku dost dobrá, ale zdálo se, že on taky, protože jsem ztrácela dech a začala zpomalovat, mezitím, co on snad zrychlovat. Po několika minutách rychlého běhu jsem se svalila na zem do trávy. Po chvíli jsem ucítila,jak na mě z dálky skočil a vyrazil mi dech.

,,Do prdele! Slez ze mě!" sípala jsem.

,,To by se ti líbilo, co?! Abys mi nabalovala mého Sebastiana!" křičel.

,,Já ho nenabaluju! Já ho ani nechci!" odstrčila jsem ho ze mě.

Hned, jak jsem ho odstrčila mi chytl ruce a přirazil mě k zemi ještě drsněji než předtím.

,,Tohle není sranda! Nemohu dýchat!" nadávala jsem.

,,Však to za chvíli ani nebudeš potřebovat," řekl tiše, když mi přiložil nějaký předmět je krku.

,,Už nebudu mít konkurenci!" zasmál se, já polkla a ostrý předmět se mi zaryl do kůže na krku.

Ani jsem nemrkla a Grell byl na zemi. Když jsem se podívala pořádně, Sebastian do něj kopal přičemž držel tác s třemi šálky.

,,Ani se jí nedotýkej Grelli," řekl, když mu na památku obtiskl svou podrážku bot na čelo.

Když mě hlídá démonKde žijí příběhy. Začni objevovat