Ella POV...
Budim se u meni ne poznatoj sobi..Stvarno?Prvi dan sam u ovom gradu,a vec mi se desavaju sranja..Boli me glava,dok sam laktovima naslonjena na krevet,koji se oseca na jak muski parfem,kao i majica koju sam nosila.Crna Nike majica sa belim natpisom mi je padala preko butina,ali je bilo lepo mirisati je..Cujem skrpipu vrata,te se usparavljam u sedeci polozaj i sva moja paznja je bila usmerena ka vratima..Na kojima se pojavio decko crne kose i tamnih ociju..Sa pokvarenim osmehom na licu..Na sebi je imao Nike trenerku,te predpostavljam da je ova majica njegova..Ali sam sinoc bila u crnoj uskoj haljini..I valjda patikama..Glava me ubija..
Ja:Do kurca..
Pogled mi je setao po savrseno sredjenoj belo-sivoj sobi u potrazi za telefonom..
Xx:Mala,ja bih pogled zaustavio na ovome..
Pokazivao je na svoj savrsen stomak..😍
Ja:Posto si me ti verovatno sinoc skidao,nadam se da si pogledao u moj savrseni stomak..
Podigla sam jednu obrvu..
Prisao je blize krevetu..
Xx:Video sam ja i nesto vise..
Perverzno se nasmeio i pogledom presao na moje gole butine..
Zadnjica mi se malo videla,jer je majica bila podignuta,a on to nije mogao da vidi...
Ja:Zasto sam ovde?
Xx:Tvoj otac nam duguje nesto..
Ja:Sta je ovo?Neka krimi serija,pa sam ja sad zarobljena ovde i mozda cete me ubiti da bi moj otac patio?Ili vam dao to sto vam duguje..
Xx:Otprilike..
Ja:Moj otac je mrtav..
Ni u jednom trenutku nije skidao osmeh sa lica..
Xx:Upuceni smo..
Ja:Znaci sad ja moram da vracam dug ili sam mrtva..?
Xx:Moze..
Ja:Omgg...Koliko retardirano.Hocu kuci..
Krneula sam da idem ka vratima,ali je on jednu ruku stavio preko mog stomaka,nisam se mogla pomeriti..Koliko je jak..
Privukao me je sebi i ruke stavio na moj struk..Koliko nezan dodir bio,previse je bio jak,nisam se mogla pomerati..
Xx:Ovde ces sad ziveti..
Ja:Aa??
Xx:Pokazacu ti sobu..
Ja:WTF??Ajde da se dogovorimo nesto..
Podigao je obrve u znaku znatizelje..
Ja:Ti mene pustis kuci,bude sve lepo,ja tebi nadjem neku kurvu i sve bude lepo..
Xx:Nece moci..Imamo ih ovde dosta..
Ja:Mozes li me pustiti i vratiti mi telefon?
Pustio me je i iz dzepa izvadio telefon..
Legao je na krevet i posmatrao me..
Potrcala sam ka vratima otvorila ih i nasla se u dugackom hodniku..
Sisla sam dole,i ako sam znala da ima nekog..Samo sam protrcala kroz odaju,ali su svi krenuli da vicu za mnom,a ja sam se u trenutku nasla u nekoj garazi..
Dohvatila sam palicu pre nego sto je iko dosao u garazu..U garazu ulazi Liam sa jos dvojicom i cigarom u ustima koju baca,kad ispusi poslednji dim..
Ja:Odjebi..
Nasmejao se..
Ja:Ja sam ozbiljna..Placaces nova stakla za ovaj Porse..
Xx:Kucko,ne priblizavaj mu se..
Ja:Kraj..
Palicom sam razbila staklo..Besno me je pogledo i pritrcao ka meni i podigao me je,tako da sam mu bila preko ramena..
Xx:Sredite to..
Dobacio je ovoj dvojici..
Ja:Ne,ne u bazen,molim te,izvini za kola,kupicu ti novi..
Xx:Steta je ucunjena..
Ja:Ne,ne,ne...Molim te,ne znam da plivam..
Xx:Tako zajebana devojka,a ne zna da pliva..
Ja:Tako ces ti da se napusis kurca budes li me ubacio..
Nasmejao se..
I spustio na ivicu bazena prdrzavajuci me rukama koje su bile na dnu ledja...
Prisao mi je i sapnuo na uvo..
Xx:Mogla bi i ti meni..
Xx1:Liam,tako se ne docekuju gosti..
Dovikuno je smedjokosi decko zelenih ociju..
Uzdahnula sam,a Liam se okrenuo sa smeskom..
Liam:Odjebi Iane..
Sklonila sam se od Liama i prisla Ianu,koji mi izgleda razumno,ali opet lici na Liama..Mozda mu je brat..Ja:Gde sam ja?
Govorila sam to gubecu strpljenje..Kako vam se cini?
YOU ARE READING
Pretty new girl..❤
RomanceDva najveca igraca se susrecu,ali na pogresan nacin..On je Bad Boy u svakom smislu,dok je ona Bad Girl u svakom smislu