Chapter 37

153 20 10
                                    

Τραγούδι:The Only Exception| Glee  


Emily's pOV

Είναι 4 το βράδυ και το τηλέφωνο χτυπάει σαν τρελό αλλά δεν έχω την δύναμη να σηκωθώ από το κρεβάτι. Και αν είναι κάτι σοβαρό; Εντάξει πολυαγαπημένη μου συνείδηση κατάλαβα, πρέπει να πάω το σηκώσω... απλώνω το χέρι μου ώστε να μπορέσω να πιάσω το κινητό στο κομοδίνο, τελικά δεν ήταν και τόσο μακριά... Ο Sam εντωμεταξύ κοιμάται και ονειρεύεται δεν έχει πάρει χαμπάρι... Liam... βλέπω στην οθόνη του κινητού μου και αρχίζω να ανησυχώ.. «Έλα Liam, τι έγινε;» «Emily, γεννάει η Depy» «Πως; Αφού δεν έχει μπει στον μήνα της» λέω ανήσυχα καθώς πετάγομαι από το κρεβάτι «Γεννάει πρόωρα, Emily φοβάμαι για επιπλοκές, δεν είναι εύκολο, το είπε και ο γιατρός» «Λοιπόν κλείσε και ερχόμαστε αμέσως, πάρε τηλέφωνο την Aria» «Εντάξει».... «Sam ξύπνα» λέω καθώς βάζω την φόρμα μου «Τι έγινε;» «Γεννάει η Depy και πρέπει να πάμε» «Πλάκα κάνεις;» «Όχι, άντε σήκω να ντυθείς»

*****

«Πως είναι;» Ρωτάω καθώς πλησιάζω το Liam.... «Δεν έχει βγει ακόμα ο γιατρός, ήμαστε σε αναμονή» «Έλα θα πάνε όλα μια χαρά» του λέω και κάθομαι διπλά του....

******

Έχει περάσει μια ώρα μπορεί και λίγο παραπάνω και δεν έχει βγει κανένας να μας πει τι έγινε, είπαν απλά στον Liam ότι όταν θα είναι έτοιμη για τον τοκετό θα τον φωνάξουν... η ώρα είναι 6 παρά τέταρτο... ο Ezra με την Aria έχουν έρθει εδώ και αρκετή ώρα, όπως και ο Harry...

*****

(2 ώρες αργότερα)

Βλέπω τον Liam να έρχεται προς τα εμάς με ένα τεράστιο χαμόγελο... «Κοριτσάκι» «Αυτό το ξέραμε Liam... πόσο είναι;» «2,800... ο γιατρός είπε ότι είναι μια χαρά για τον μήνα που γεννήθηκε, απλός θα μπει για 3 μέρες σε θερμοκοιτίδα... είναι ένα υγιέστατο κοριτσάκι, είναι η δεύτερη μου πριγκίπισσα» «Η Depy πως είναι;» «Κοιμάται, όταν ξυπνήσει θα πάμε να την δούμε»

*******

(31 Μαρτίου)

Όλα γίνονται τόσο γρήγορα... ο καιρός περνάει πολύ γρήγορα.... Ο Harry αρραβωνιάστηκε... εγώ παντρεύομαι το καλοκαίρι... η Aria παντρεύεται σε λίγες μέρες... η Depy έχει κάνει ένα υγιέστατο κοριτσάκι... όλα είναι μια χαρά ή τουλάχιστον έτσι φαίνονται... «Emily γιατί το έχεις ακόμα αυτό;» ρωτάει καθώς μου δείχνει ένα μικρό κόκκινο κουτάκι «Που το βρήκες αυτό;» «Δεν έχει σημασία... πες μου γιατί το έχεις;» «Γιατί είναι κομμάτι της ζωής μου» «Το μονόπετρο που σου είχε δώσει ο Harry;» «Ναι Sam..... Αγάπη μου κατάλαβε με σε παρακαλώ» «Τον αγαπάς ακόμα» «Ναι αλλά όχι όπως αγαπώ εσένα...» λέω και τον φιλάω... «Λοιπόν εγώ φεύγω, πάω για ψώνια με τα κορίτσια»

And then you came (Harry Styles-Greek)Where stories live. Discover now