Част 42

272 28 6
                                    

Опознахме се. Момчетата решиха да излязат да идат до някой ресторант и да вземат нещо за обяд.

~Гледна точка на Шуга~

Тя беше много сладка. Имаше черна, къдрава коса. Беше вързана на опашка, затова не видях дължината. Отстрани на лицето и висяха, две завити по краищата, кичурчета. Красиви черни очи и сладка усмивка.... Какво говоря по дяволите. Тя е най-добрата приятелка на Дае. Трябва да си избия тези мисли от главата. Влязохме и си поръчахме. След време взехме яденето и тръгнахме към вкъщи. Таехюнг ме придърпа в страни.

-Какво става да не би да си хареса новата?
-Нееее тя е на брат ми.
-Хюнг видях как я гледаш!! Не се прави пред мен.
-Но виж аз не.... Айшшш!
-Добре няма да казвам. - намигна ми и отидохме при останалите.

~Гледна точка на Хюра~

Говорихме си за дискотеката по-късно.

-Аха така значи. Ще си дама на Дае.
-Ахам.
-Мин? - Аня се обърна към момичето.
-Да...

Момчетата влязоха и Ани не успя да се изкаже. Отидохме да ядем, че след това ни чакаше дълго оправяне. Дълго - спане, обличане, оправяне на косата.
Качихме се в стаята ми. Мин отиде в стаята на Дае.
Заспалисме. Аня се събуди преди мен. Докато си сресваше голямата коса се разрудих и аз. Погледнах часовника, беше 17:02 станах и влязох да се изкъпя. След което излязох и облякох късата бяла дантелена рокля.

--------
Това е новата глава.
Искам да благодаря на Yehet413 и palkia1001 за това че ме подкрепяте. ❤❤❤❤😘😘😘😘😘 обичам виииии.

BTS: Just Stay With Me Où les histoires vivent. Découvrez maintenant