Evde hazirlik baslamisti kokusunu aliyordum yaprak sarmaa, misafir geldigi gun yuzunu gordugum yiyecek. Pogcalar, kurabiyeler donatmisti annem. Insan hergun misafir gelsin istemiyor degil . Aksam oldu geldiler. Abii cok guzellesmis. Ogun tekrar vuruldum ona. Kucuklukteki samimiligi simdi bulamiyor insan. Nasilsin iyiyim sen iyiyim bende . Sohbetimiz bundan ibaretti. Onu bir sekilde kazanmaliydim. Lise 3 teydi kalmisti bi kez.Beni biliyonuz zaten evde ogrendim herseyi ozel ders saolsun. Bi gun beni sosyal medyadan ekledi napiyosun dedi kalbim kitlenmisti insani bi mesaj bukadar etkilermi gerisini siz dusunun biraz yazistiktan sonra bunun agzindaki baklayi aldim. Dersleri cok kotuymus yalvar yakar gecer not almis çogu dersten ama gecmesi icin bir ders daha kurtarmasi lazm matematikten performansini vermemis hemen bisiler yapmasini soyledim Matematik zor bi ders evet dersi nekadar seversen sev hocalarida hep kil yada bize oyle gozukuyor bilemeyiz . Ben hallederim dedim. Bu sansi kaciramazdim bunu yapabilirdim. Beni sevcekti eskisi gibi olabilicektik. Acilcaktim belkide sevgili olucaktik. Onun kahramani olabilirdim. Is basit performans odevinde slaytda koyduk slaytin icine virus attm hocanin odevi kendi bilgisayarinda acmasi bnm icin yeterliydi erisimi sagladigim an herseyine ulasabilicektim tabiki sifrelerinede. Hoca saolsun 2 gun bekletti beni baska yollar denedim ama internet meraklisi degldi malesef . Sonunda acti ogrencilere not vermek icin actigi sitenin girisinin anahtariydi sistemin ogretmenlere bi zmaan kadar not verme degistirme hakki sunuyor fark etmesin diye son gun degstirdim notlari. Yanlis girdigini dusunsun, is isten gecmis olsun. Sinifi gecmisti geldi bana sarildi. Cok mutluydum taki sevgilisininde bana tesekkur ettigi gune kadar. Hayat boyle iste sen onu seversin o baskasini. Kafama kaynar sular dokuldu . O cocuga dogal olarak kıl olmustum adresini buldum Ugrasmadan dururmuyum ver abi siparisleri. Bikac yeri arayip parti yapcaz ayagina hepsinden yuklu siparisler verdim ustune polisi aradim evden silah sesi geliyor dedim itfaiyeyi aradim ev yaniyor dedim.seviscilerden bi kactane arayip şu bozuk o bozuk dedim kisacasi buyuk oynadim bunlari yaparken evde krize giriyordum gulmekten onu o halde gormek icin neler vermezdim.