Ask.

26 3 2
                                    

Onlari ayirmak istiyordum kendime baglamak onun en yakin oldugu kisi olmak istiyordum. Onun uzulceni dusunmeden her yolu denedim bir sekilde cocugun azindan konusup ask oldugum kiza yol verdim. Kizin hesabiylada cocuga yol verdim. Cok uzulmus , benden ayrildi diye bana dokuldu . Onun bukadar uzuluceni dusunmemistim. Ben yaptim , ben ayirdim sizi ,seni en cok ben sevdimm bildim bileli seni seviyorum demek bagirmak o an acilmak istiyordum. Yapamadim evet. Yaz geldi kizin durumlari en az biz kadar kotu. Tatil olayi bizde yok zaten butun para benim tedavime, hocalarima vs gidiyor. Kizin kafasini dagitmak ve gercek dunyayla biraz karsilasmak icin bir cilginlik yaptm tatile gidelimmi dedim o gonulden raziydi zaten guzel bi hotelin internet sitesine sizip kendime vip uyelik verdim 1 hafta. 2 kisilik yasimiz zaten buyuktu engelleyen cokta olmadi. Biraz yalvar yakar aileyi hallettik hotelide hallettik ulasim kaldi unlu bi ucak firmasinin sitesine sizip gidis donus 2 blette ayarladim. Diyceksinizki tekerlekli sandelyeyle nasil olucak bu is. Her nekadar hayat bize engel sunsada o engelleri asmayi gormemeyi ogrenmemiz gerek . Bana o gun araba carpmasaydi . Ne guzel olurdu demi bencede ama carpti ayaklarimi hissetmiyordum. Ayaklarimi.kaybettim. beni ne kadar cok engelliyor olsada ben o tatile gidicektim bu buyuk bi sansti. Kafayi kirmistim gidemezdik. Bnm bakimimi nasil yapicak o kiz benimle nasil ilgilenicek. Olmazdi bu seferde olmadi kendimi asamamistim.

SAYKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin