Keď som otvorila krabicu neverila som vlastným očiam.
Bola tam veľká zrkadlovka-Nikon.
,,Panebože.Ja mam najlepšieho brata na svete.''zvreskla som.Vzala fotak do ruky a o chviľu behla do mojej izby Nat.
,,Čo sa deje si v pohode?''rozleteli sa mi dvere.Ja som len mlčala a ukázala som jej foťak.
Prišla ku mne bližšie a foťák mi vytrhla z ruky.
,,Panebože to je tvoje?"
,,No nie mojej babky."zasmiala som sa.Ona na mňa hodila ,,pokerface" a ďalej sa venovala foťáku.
,,Ukáž daj ideme ho vyskúšať."vzala som jej ho z ruky.Zapla som ho a pozrela sa či je tam pamätová krata.Bola tam.
,,Naa zober ho a ideme sa von fotiť.Pôjdeme na záhradu."zasmiala som sa a podala jej foťák.Zrazu som počula ako na mňa niekto kričí z dola.
,,Liiiiiiiis."ten hlas som spoznala.Bol to Harry.Rozbehla som sa dole po schodoch.
,,Poď dole."zakričala som na Nat.Zišla som dole po schodoch a najprv sa len pozerala.Boli tam vštci až na Liama.No ja som bola zameraná len na Harryho ani Zayna som si nevšimla.
,,Harryyyyyyyy."konečne som sa spamätala a rozbehla som sa za ním.Hodila som sa mu okolo krku.Poriadne sme sa vystískali.
,,No konečne ťa vidím kráska.Teda zase."šepol mi do ucha..Len som sa zaškerila.Keď sme sa odtiahli zbadala som ako sa na nás všetci pozerajú.Všimla som si aj Zayna ako sa na nás pozerá.Prišlo mi to trochu trápne ale potom konečne do toho zakročil Louis.
,,Takže chalani toto je Liamova sestra Lisa.Lisa toto je Niall,Zayn a Harry ale toho už osobne poznáš."zaškeril sa.Harry na neho hodil vražedný pohľad a Louis sa len zasmial.
,,A toto je jej kamarátka Natalie.Nat toto je Niall,Harry a Zayn.Ty tiež ale Harryho už poznáš osobne teda asi."usmial sa.
,,Hazz ty nezbedník."podpichol ho Niall.Vštci sme sa začali smiať až na Harryho.Prišlo mi ho trochu lúto ale tak čo mal pravdu.
,,Ahoj ja som LIs."obajli sme sa s Niallom.
,,Niall."usmial sa.Za Harrym som už nešla veď som sním už bola.Ale musím uznať že Niall je tiež kus.Zahryzla som si do pery.Keď som sa postavila pred Zayna srde sa mi rozbuchalo ako nikdy.Stála som tam a pozerala som sa na neho.Z mojich myšlienok ma vyrušil až on.
,,Ehmm...Lis si v pohode?"zasmial sa.
,,Hej hej..le si strašne krásny."vybehlo zo mňa.Huuupppps to som asi nemala.
,,Prepáč citím sa trápne."sklopila som zrak.
,,Nemáš sa za čo."prstom mi nadvihol bradu a usmial sa na mňa.Potom ma konečne objal.Prisala som sa na neho a citíla jeho úžasnú vôňu.Už viem prečo ho tak zbožňujem.Usmiala som sa sama pre seba.Potom keď sme a odtiahli stále sa na mňa pozeral a usmieval sa asi som sa červenala venovala som mu ešte jeden úsmev a radšej som uhla pohľadom a šla za Harrym.Možno to bolo trochu zbabelé ale Harryho som poznala trochu lepšie takže pri ňom som sa cítila aj lepšie.
,,No čo tyy?"chytil ma okolo pliec keď som k nemu dobehla.
,,Aaaale čo ja?Čo ty?"zaškerila som sa.Chvíľu sme sa ešte rozprávali a ja som potom zbadala ako sa Nat baví z Niallom.No tá musí byť hotová z neho.Potom si všimla ona ako sa na ňu pozerám tak prišla za mnou.
,,Čo kukáš?"
,,Nič nič len ste spolu chutný."usmiala som sa ňu.
,,No bodaj by."
YOU ARE READING
My love is bigger ,than you can imagine it!
FanfictionLisa žila celkom obyčajný život až na to že jej brat bol dosť slávny.Ona si na to nevedela síce zvyknúť ale keď spoznala jedného s jeho najlepších kamarátov stratila sa vo svojom svete už úplne...