Capitolul XI

195 11 3
                                    

Ce urma sa facem acum? Nu putem merge la cei din clan. Unul dintre ei era acum dusmanul nostru de moarte si noi nici macar nu stiam cine este pentru a ne feri de acel cineva, iar tot ce am putea rezolva ar fi sa ne aruncam direct in mainile lui. Aceasta varianta era exclusa din start. Iar acasa nu ne vom intoarce, categoric. Si nici la Dom acasa. Ne-au vazut impreuna, asa ca vor avea in vizor si acel loc acum. Si totusi, de ce m-au avertizat in legatura cu mama? Puteau foarte bine sa nu-mi spuna nimic si sa ma surprinda, iar eu sa nu mai am timp sa scap. 

-Tot ce ne ramane de facut este sa mergem in ascunzatoarea de la marginea orasului, am grait, intorcandu-mi privirea catre Dom. Pare atent la drum. Cel putin, da impresia asta. Insa nu e deloc asa. Are mintea plina de planuri, si sunt convinsa ca nu stie nici el ce trebuie facut mai intai.

-Nu putem merge acolo.

-Poftim? Este singurul loc in care am putea...

-Da, este un loc unde ne-am putea face un plan. Insa este si un loc de care stie sigur cel inflirtrat in clanul nostru. Deci nu!

-De unde stii despre asta?

-Mama ta mi-a spus.

-Ti-a spus si despre cine este vorba?

-Nu. Nu a avut ocazia. 

M-am oprit din cititul scrisorii tocmai cand ea incepuse sa-mi spuna ce crede in legatura cu asta. Trebuie sa recunosc, Dom are dreptate. Nu putem merge acolo. Tradatorul trebuia sa fie cineva care sa se fi strecurat destul de bine printre noi. Nici nu stiu ce sa cred. Mama nu se apropia prea mult de cei din clan. Insa, oricat de distanta ar fi fost, a avut incredere ca se poate baza pe ei. Pe unul, se pare, ca si-a pus bazele prea mult.

Si acum? Unde puteam merge? Un hotel? Un motel? Nici nu stiu. Nu am prieteni in oras. Pe nimeni, in afara de... Rafael. La el putem merge. Este de incredere si... Nu, nu, nu! Pana acum am cazut cu mine insami de acord ca nu o sa-l implic in asta. Intr-adevar, asta ar mai lipsi. Inca o viata pusa in pericol. Nu putem merge acolo! Dar Izumi? Si el este de incredere. Insa m-ar lua la intrebari, si posibil s-ar avanta sa cerceteze mai mult prin membrii clanului, dand de banuit. Deci nici el nu este o alegere buna. Motelul ramanea cea mai buna optiune. Da!

-Mergem la matusa mea, se auzi vocea lui Dom.

-Poftim? sar ca arsa. Nu. Fara persoane dragi implicate in asta.

-Matusa mea este moarta. Sta o batranica in apartamentul ei acum, insa in aceasta perioada a anului este plecata la fata ei, in Gibraltar, Spania.

-De ce te-ai interesat atat de mult despre ea? 

Si nici un raspuns. Imi mentin ideea, aceea ca Dom ascunde ceva ingrozitor in trecutul lui. Dar voi afla ce. Cel putin asa cred. E atat de inchis in el. Ma intreb daca s-a destainuit vreodata cuiva. Acum insa am lucruri mai bune de facut, cum ar fi un plan.

-Las-o balta, Lil'! Vom trece la planuri dupa ce ne instalam confortabil. 

Ma sperie felul in care reuseste uneori sa raspunda exact la intrebarile ce mi le pun. Incuviintez insa din cap, lasand toate gandurile acestea. Nu mi-e somn. Cel putin asa cred, pentru ca din minutul urmator nu-mi mai amintesc nimic.

***

-Lil', haide! 

Fii tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum