„Лудостта е живота ,а ти си неговият сладък спомен, решен да намери неговият цяр...Краят е един и същ , но кой е подходящият за нас ? "
Бавно часовете минаваха един след друг .
Лек полъх галеше лицето ми , мирис на току-що приготвен сладкиш нахлу в съня ми .Аргос подскачаше на кревата , белите му крачета бяха изцапани с кръв . Силна болка в кръста вцепени цялото ми тяло.
Не чувствах нищо , не си чувствах стъпалата нито ръцете. Кревата се давеше от юношеска кръв.„Том, миличък , време е да отидем до болницата'' – извика Мария от кухнята , докато приготвяше масата за закуска .
„Знаеш , не обичам да чакам "- продължи тя и с усмивка на лицето пусна сутрешните новини .
„Добро утро на всички часът е 6:30 и е време за сутрешните новини ...Рейчъл ти си .. Смразяващ кръвта инцидент разтърси държавата из основи . Тази вечер дете бе наръгано с нож в собствената си стая неколкократно , което довело до огромна загуба на кръв . Детето е прието в най-близката болница „ Джордж Елиот Хоспитал" в тежко състояние,загубата на кръв довела до будна кома. Няма повече детайли върху случая , засега единствен обвиняем за нечовешкият акт остава майката- Мария Андърсон Фейбър обвинена в умишлен опит за убийство над своя 7 годишен син... ще продължим след... "
„Колко пъти да ти казвам , Том, няма да те чакам повече.. или искаш... страхотен ден е , нали Томи ? „ – ръцете на Мария трепереха , лицето и бе сухо- лющеше се.
Не мога да говоря , не мога да мърдам...
Сънувам ли ?
„Здравейте доктор Улиам ... наистина ужасна новина за начало на деня ... Много от нашите зрители не са запознати с това психично разстройство ако можем така да го наречем.. Бихте ли искали да разясните какво наистина се случва с човек изпаднал в кома ..."
Чуват се стъпки от кухнята , наближават стаята ми.
Аргос започна да лае , сякаш на вратата не бе майка ми , а непознат.
Леко скърцане на врата... непрогледен мрак.
Какво става ? Трябва да е сутрин ? Устата ми пресъхна ,а очите ми започнаха да се затварят.
„Здравей Рейчъл и добро утро на всички .. Малко хора всъщност са запознати какво представлява това състояние на мозъка и дали има лечение. Комата се дефинира като състояние на човек , който е изпаднал в дълбок и непробуден сън ..ъм как да кажа , това е състояние в което човек не може да бъде събуден от външни фактори или телесни нужди. Мозъкът не функционира правилно , липсва всякаква яснота на съзнанието... Благодаря Ви докторе за полезната информация, но времето ни изтича ще продължим след рекламите ... "
YOU ARE READING
Бял Катран (BG)
Mystery / ThrillerМария Фейбър е на крехка възраст , когато попада в красивия капан на любовта. Нейният син е в кома. Мъжът на мечтите й я напуска , а по-късно умира в нещастен инцидент. Но дали това бе истината ? Потресаваща история оплетена между любовта и човешка...