BUM
TOMÁŠ
Akurát som si sadol a nepohodlnú stoličku veľa Anety. Práve ju premiestnili do bloku 6- čiže na úplne druhú stranu nemocnice. Zrazu som začul iba strašný výbuch a následne iba krik. Plný paniky som sa postavil a zvedavo pozrel na Adama. Tváril sa rovnako vystrašene. Netušil som, čo mám robiť. Vybehol som na chodbu v domnienke, že sa aspoň niečo dozvem. Hneď ako som otvoril dvere na chodbu uvidel som veľký chaus. Doktori a sestričky lietali po celej chodbe. Jedného som zastavil."Prepáčte, ale čo sa deje?"spýtal som sa.
" Blízko pri nemocnici vybuchlo asi 5 bómb. Všetci v bloku 3 boli namieste mŕtvi. Vo vedľajších blokoch došlo len k menším zraneniam," povedal v rýchlosti a utekal ďalej. Vrátil som sa do izby a začal rozmýšľať. Prečo si dal niekto tu námahu? Prečo sa zameral práve na ten blok?V tom mi cinkla nad hlavou žiarovka. Neviem čo budeme robiť. Sebastián sa nás snaží všetkých zabiť. Keď nechcem aby sa ešte niečo stalo, musím spraviť radikálny krok. Krok, ktorý ho prekvapí. Ale aký bude ten krok?"Čo-čo sa tu de-deje?" Z rozmýšľania má vytrhol slabučký a chrapľavý hlas mojej sestry.Pribehol som k nej a pohladil som ju po jej vláskoch.
"Všetko je v poriadku. Hlavné sa nevyčerpávaj," povedal som s núteným úsmevom.
"A čo Se-Sebastián?" Hovorila ťažko, ale dalo sa jej rozumieť.
Zrazu bolo počuť ďalší výbuch, ktorý bol určite bližšie. Všetkých nás v miestnosti trhlo."Evakulujeme nemocnicu. Odneste prosím slečnu Fray do inej nemocnice. Bohužiaľ nemáme také kapacitné možnosti aby sme ju mi odniesli. Prvom rade idú pacienti s horším zdravotným stavom," dopovedal doktor a už ho nebolo. Chvíľu som spracúval jeho slová. Obrátil som a chcel zobrť svoju sestričku, ale niekto má už predbehol. Adam ju už niesol. Nechápem tomu. Nebol čas to pochopiť, a tak som zobral za ruku Lauru a bežali zanimi.
ADAM
Neviem prečo som to spravil. Jediné čo viem, že sa mi ten pocit veľmi páčil. Pocit, že ju mám v náručí a ochraňujem ju ako svoju princeznú. Adam ty si sa už úplne zbláznil? Okríklo má svedomie. Má pravdu. Už mi asi načisto rozum pomiatol. Dôležité je, že sme živí. Položil som ju na zadné sedadlá a zakryl dekou ktorú mám vždy v aute. Sadol som si na sedadlo vodiča. Vedľa mňa si sadol Tomáš a dozadu Laura. Už som chcel naštartovať keď som si ho všimol. Vyvaľoval na nás oči ako na svätých.SEBASTIÁN
Všetko vyzeralo super. Celú nemocnici ovládla panika a 3 blok bol zničený. Ešte pre istotu sme sme odbachli jednu. Celí spokojní so svojou prácou sme chceli ísť to osláviť do baru. No niečo ma až veľmi prekvapilo. Adam sedel v aute a akurát do neho nastupoval aj Tomáš a ťahal za ruku Lauru. Moju Lauru! Aj keď som ju chcel iba na sex je moja! Ale ako to, že sú živí? Strašne ma to škrie. Chcel som im streliť do gúm ale zbraň nikde. Ach Bože!Ahojky,
prepáčte, že časť už dávno naozaj dávno nebola, ale bola som v tábore ako vedúca a mala som toho veľa.
Dúfam, že ste si ju užili .Lenčiča
YOU ARE READING
Zmena mi otvorila oči √
Teen FictionOna je slávna modelka pripravená začať od znovu. Znovu. A znovu. Čo sa stane keď sa jej na začiatku jej nového života niekto pripletie do cesty? Čo sa stane keď padne jej lietadlo? Čo sa stane keď zistí, že je tehotná? Story: @Lenka3012 Cover: @Li...