Love Is Danger

164 3 0
                                    

Nu-mi vine sa cred ca tata chiar m-a parasit....Nici acum nu pot sa cred ca a plecat si nu a mai dat nici un semn de viata.De cand a plecat am sperat ca se va intoarce,ca ma va suna macar o data....dar,din pacate asta nu s-a mai intamplat.

Am ramas cu mama mea care,incearca din rasputeri sa ma faca sa vin din nou pe drumul cel bun,sa incep sa o ascult ,sa fiu din nou cum eram la inceput.De cand el a plecat am luat-o razna,fumez ,beau ,ma droghez,am intrat in toate problemele posibile si imposibile...curse cu masini ,furturi,spargeri pe la tot felul de magazine sau chiar si unul la banca... .Nici nu pot sa-mi aduc aminte cand a fost ultima oara cand am mancat ceva...sau cand am dormit ultima oara acasa.

Am fost de vreo 3ori la dezintocxicare stand acolo cate 3-4-5 luni pentru ca refuzam sa-mi iau medicamentele si nici in momentul asta nu stau prea bine la capitolul acesta.Probabil din aceasta cauza mama a decis sa renunte la tot ce avea in Seeatle si sa ne mutam in Los Angeles.Cand am auzit asta,chiar daca eram beata si de-abia ma tineam pe picioare tot a iesit un circ de zile mari din care mama a iesit lovita cu palma mea peste fata ei si aproape ca regretam chestia asta daca nu o primeam inapoi. Si cum nu puteam sa ies invingatoare din aceasta cearta a trebuit sa-mi fac bagajele si ca o fata "cuminte" ce sunt am fost sa le zic prietenilor mei si sa-mi fac cateva provizii deoarece nu se stie cand voi gasi un magazin pentru "gustarelele" mele .

Si acum uite-ma in masina ,cu castile in urechi ,privind in orice alta parte numai nu la mama pe care se presupune ca sunt suparata.Deja am inceput sa ma plictisesc mergeam de cateva ore si simteam ca-mi crapa capul, nu mai luasem nimic de ieri si deja simteam ca nu o sa mai rezist.Mi-am scos castile din urechi si cand linistea apasatoare a inceput sa ma enerveze am decis ca ar fi cazul sa vorbesc cu mama, nu mai vorbisem deloc cu ea de cand am aflat ca are de gand sa ne mutam, am fost prea nervoasa si mi-era sa nu spun sau fac iar vreo prostie.

-Mai avem mult?

-Nu ,in aproximativ 15 minute ar trebui sa ajungem. a spus mama relaxata.

-Mda...ar trebui. am spus eu pe un ton plictisit.

-Ar mai frumos daca ai fi putin mai entuziasmata , nu ar mai fi asa de dificil. a spus mama si dupa tonul ei pot spune ca era putin nervoasa.

-As fi fost si mai entuziasmata daca nu am fi plecat nicaieri si  as fi ramas cu prietenii mei, acasa la mine . am spus eu cu un ton putin mai ridicat decat trebuia.

-Ti-am explicat de atatea ori ,mutatul o sa-ti faca bine,nu o sa mai ai nici o influenta proasta cum a fost pana acum , mai ales ca ai scapat de dependenta aia. mama a terminat de spus pe un ton bland, cateodata nu pot sa-mi dau  seama cum poate fi asa de linistita cand eu aproape sar la gatul ei.

-Si de unde stii ca nu o sa gasesc niste prieteni precum cei de acasa? spun si eu pe un ton mai mic ,uitand ca ea crede ca eu am terminat cu drogurile.

-Pentru ca o sa fiu mai atenta de data asta ,eu am sa te duc la liceu , tot eu te voi lua de la liceu si nu vei iesi afara pana nu voi vedea cu cine iesi. a zis mama mea, pe care sincer nu o mai recunosc , pe un ton calm.

-Ce ? aproape ca am tipat.Nu poti face asa ceva ,nu esti intreaga la minte?

-Ai grija cu tonul,domnisoara.Sigur ca sunt intreaga la minte ,doar de asta te-am facut pe tine ,nu? Si ba da pot face asta ,deoarece nu vreau sa se repete ce s-a mai intamplat si inainte.

-Cum poti sa-mi impui asa ceva?Am aproape 18 ani pentru Dumnezeu , nu poti sa-mi spui mereu ce sa fac.

-Atata timp cat inca nu ai implinit 18 ani si stai in casa mea ,pot sa fac orice vreau.

Si cu asta s-a terminat discutia deoarece am ajuns la destinatie.Cand am vazut casa  pot spune ca am ramas cu gura cascata la propriu,deoarece nu-mi venea sa cred ce vad in fata ochilor.O casa sau mai bine zis o vila cu 3 etaje se etala in fata noastra . Cand mama a zis ca o sa ne mutam si ca o sa avem o viata mai buna aici decat in vechiul oras ,nu m-am gandit la o asemenea casa .Nu inteleg cum de mama si-a putut permite asa ceva , nu zica ca nu avem bani si ca nu ne permitem sa avem o casa ,dar nu o asemenea casa.Sunt curioasa cum s-a descurcat mama sa o cumpere .Lasand astea la o parte , mi-am luat bagajul si l-am dus in  prima camera de la etajul 1 deoarece imi era prea lene ca de fiecare data sa urc si sa cobor atatea scari.

Dupa ce am terminat de desfacut bagajul si de asezat hainele in dulap,m-am hotarat sa-mi fac o schimbare si cum pirce-uri aveam deja , tatuaj la fel imi mai ramane doar sa ma vopsesc .Ma saturasem de culoare naturala a parului meu ,chiar daca unele fete ma invidiau deoarece am o nuanta de negru spre albastru inchis ,m-am hotarat sa ma fac blonda.Nu am incercat niciodata o alta culoare la par pentru ca mi-a placut prea mult culoarea mea naturala ca sa vreau sa o schimb.Dar acum am nevoie de o schimbare.Am plecat spre orice magazin imi iese in cale, norocul meu a fost ca am gasit unul chiar la colt.

Dupa ce am ajuns acasa si m-am vopsit m-am uitat spre oglinda si nu mi-a venit sa cred ce vad in fata ochilor.Acelasi par blond,aceeasi ochi albastri ca mama,cine ne-ar vedea ar zice ca suntem gemene.Dupa cateva minute bune de holbat in oglinda ,m-am decis sa ma bag in pat pentru ca deja se facuse ora 11 si maine era prima zi de liceu asa ca trebuia sa fiu in forma.

Love Is DangerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum